Onko mies menettänyt kiinnostuksensa naiseen ammatin takia?
Onko kiinnostava mies kaikonnut, kun olet paljastanut ammattisi? Mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan yleisin syy miksi olen menettänyt kiinnostuksen naiseen
t. mies
Älä viitsi valehdella.
En viitsikään. En ymmärrä miksi naiset aina etsivät syytä jostain kasvojen luuston muodosta tai epäsymmetrisistä kulmakarvoista, vaikka syy on ihan muualla.
Mitkä ammatit sitten ovat vieneet kiinnostuksesi ja miksi? Vai onko kyse itse asiassa ollut enemmän koulutus- ja sivistystasosta, minkä kyllä voin ymmärtää. Sitä en, jos jollakulla on periaate "ei sairaanhoitajia, ikinä!"
On mieletön turn off, jos nainen ei ole ylioppilas. Ei myöskään kauheasti innosta, jos naisella ei ole yhtään suoritettuja yliopisto-opintoja edes avoimesta.
Voi sua😂 Veikkaanpa, ettet esim. monesta minun tuntemastani fiksusta ja sivistyneestä naisesta korkeakoulutuksen puutetta havaitsisi.
Juu "elämän korkeakoulu" on opettanut asioita mitä ei yliopistossa opi. Tämä on tullut kuultua monta kertaa.
Ei kyllä pitäisi ammatilla olla mitään väliä, jos ihminen kiinnostaa niin olkoon mikä ammatti tahansa tai ei ammattia ollenkaan.
Jos joku sanoo ammatin syyksi niin mihin se ihastus persoonaan tai vetovoima hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joo, miehet eivät kestä sitä, että olen rekkakuski
Kiva käydä bensiksellä ja nähdä oma tyttis karskien rekkakuskien pöydässä kikattamassa äijä jutuille.
Hankala tilanne, käydäkkö moikkaa vai livahtaa nopeasti näkemättä ulos?
Suomessa on kaksi kastia - paremmat akateemiset ja sitten se alempi kasti (vähemmän koulutetut).
Meidänkin naapureissa nämä korkeasti koulutetut rouvat ovat kyllä alkaneet muistuttaa Hyacinth Bucket- tyyppistä aristokraattia😎
Jännää että niiden lapset on kyllä huonompia koulussa kuin alempi kastisten lapset?
Oon huomannut ettei ammatilla tai palkalla ole mitään väliä niin kauan kun kuori on riittävän hyvä. Eli nyt on lyyleiltä jäänyt jotain uupumaan.