Toni Niemisen ex-kihlattu taitaa
olla hieman julkisuudenkipeä. Kovasti yrittää nyt joka paikassa tuoda itseään esiin, varmaankin rahan toivossa:) Säälittävää!
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:51"]
Sen takia Toni sen heivas, fiksu mies ei mitään tyrkkyjä kaipaile.
[/quote]
Erosta tilittäminen iltapäivälehdille, "salamarakkaus" välittömästi eron jälkeen, hehkutukset lehdistölle, pikakihlaus.. Joo, en kyllä kovin fiksuksi sanoisi.
Tonin ex-vaimo Veera lienee ainoa oikeasti fiksu tuossa kuviossa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Erosta tilittäminen iltapäivälehdille, "salamarakkaus" välittömästi eron jälkeen, hehkutukset lehdistölle, pikakihlaus.. Joo, en kyllä kovin fiksuksi sanoisi.
[/quote]Niinkuin ei ole moni muukaan suomalainen mies.
Koko kevään Nieminen itse ruikutti eroonsa joka lehdessä.
Eiköhän tuo lehdistö ole hänen kimpussaan ilmankin että hänen täytyy mihinkään soitella.Tätähän te ette vain tajua.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:03"]
Eiköhän tuo lehdistö ole hänen kimpussaan ilmankin että hänen täytyy mihinkään soitella.Tätähän te ette vain tajua.
[/quote]
Niin. Ja jos lehdistö soittaa voi vastata, ettei halua kommentoida eroa. Niin se Tonin ex-vaimokin teki ja kas, hänet jätettiin rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:51"] Sen takia Toni sen heivas, fiksu mies ei mitään tyrkkyjä kaipaile. [/quote] Erosta tilittäminen iltapäivälehdille, "salamarakkaus" välittömästi eron jälkeen, hehkutukset lehdistölle, pikakihlaus.. Joo, en kyllä kovin fiksuksi sanoisi. [/quote]Niinkuin ei ole moni muukaan suomalainen mies.
[/quote]
Olen nainen mutta tuo oli mielestani typera heitto. Suomalaisilla miehilla on vikansa muihin verrattuna eivat kylla ole tyhmia.
Johanna IltaSanomille:
En lähde ruotimaan eron syitä julkisuudessa, myös Rantonen toteaa lyhyesti.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288754528568.html
Seiska:
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Itsekin julkisuuden henkilöstä eroneena tiedän kyllä, että kimpussa ovat...mutta ei minun kasvojani ole siltikään julkisuudessa näkynyt. Sinä sinä et vain tujua, että itse tekee asian suhteen omat valintansa.