Tekeekö joku tänne oikeasti aloituksia omana itsenään?
Vai ovatko kaikki aloitukset joko satuiluja tai ainakin sopivasti muunneltuja yksityiskohdiltaan, jotta ei kukaan tunnistaisi? Itse olen pari kertaa tehnyt itseni oikein rehellisesti tunnistettavaksi. Katsonut, tuleeko kommenttia tutuilta vauvaroikkujilta. Ei tullut.
Kommentit (9)
Miksi mä tekisin avauksen jonakin toisena ihmisenä?
Mä en tee aloituksia, mutta vastailen omana itsenäni niin, että takuulla työkaverit ja esimiehet tunnistaa, jos tänne eksyvät 😃 Sisarukset tietääkin, millä nimellä palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tekee. Muuten tulisi aika pitkäksi.
Etkö muka muokkaile totuutta, kun kirjoitat vaikka työkavereistasi tai lomamatkastasi?
Kyllä minä olen rehellinen. Tosin en kerro mitään sellaista, josta voisi tunnistaa. Tai voi tunnistaa, mutta tarina ei ole ainut laatuaan.
Jos epäilen, että minut voi tunnistaa, niin muutan asuinpaikkaa tai lasten lukumäärää tai jotain.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä en tee aloituksia, mutta vastailen omana itsenäni niin, että takuulla työkaverit ja esimiehet tunnistaa, jos tänne eksyvät 😃 Sisarukset tietääkin, millä nimellä palstailen.
Sä ootkin mukavan positiivinen palstailija ja vaikutat siltä, että olet täällä aidosti oma itsesi.
Jotkut tekee. Tunnistin erään kaverin vaimon yhdestä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sä ootkin mukavan positiivinen palstailija ja vaikutat siltä, että olet täällä aidosti oma itsesi.
Kiitos 😊
Jostain käytännön asioista voin tehdä, mutta en mitään henkilökohtaisia avautumisia.
Tottakai tekee. Muuten tulisi aika pitkäksi.