Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokrafirmat on nerokas keksintö

Vierailija
12.09.2021 |

esim. vuokrafirma voi jättää välillä osan palkasta maksamatta, ihmiset ei uskalla valittaa koska pelkäävät että eivät saa enää mistään vuokrafirmasta töitä sen jälkeen jos alkaa omia saataviaan penäämään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan orjamarkkinat.

Vierailija
2/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelen tämän keskikokoisen kaupungin keskustassa niin huomaa että vuokrafirmoja on aika paljon, toimistoja vaikka kuinka monta, ilmeisesti vuokratyövoimalle on kysyntää, seuraavassa vaiheessa suurimmasta osasta työntekijöitä ja toimihenkilöitä tehdään yksityis yrittäjiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti edes menee vuokrafirmaan?

Vierailija
4/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettajaporukkaa nämä vuokrafirmat. Jättää palkat maksamatta, konkurssi ja toiminta jatkuu uudella nimellä.

Vierailija
5/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat saa viime kädessä aina palkkaturvasta, joka perii ne sakkojen kerä työnantajalta (myös vuokrafirmoilta). Kannattaa myös kuuluua liittoon, josta saa tarvittaessa juridista apua.

Vierailija
6/6 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkkojen maksamatta jättäminen pelottaa, yhteys liittoon. Siihen, johon olet liittynyt, kun työelämä alkoi ja jota olet ehkä vaihtanut.

Jos firma menee konkkaan ja sulla on palkkasaatavia: palkkaturva.

Itse olen rekryfirman palkkalistoilla ja olen tyytyväisempi kuin aikoihin. Ja kyllä, olen joutunut turvautumaan sekä liiton lakimiehen palveluihin ja kerran hakemaan rahani palkkaturvan kautta.