Ufo blogi - "olemme kolme persoonaa vangittuna yhden robotin ruumiiseen"
Löysimpä astetta mielenkiintosemman blogin... Mielipiteitä?
"Hei maan asukkaat, olette saattaneet nähdä minut useaan otteeseen, olemme jopa saattaneet puhua. Minussa on silti yksi asia joka ei päällepäin näy. Olen robottialien kolmen naisen ruumiissa ja tahdon päästä kotiplaneetalleni. Tässä blogissa kerron kamppailustani maan päällä, jakautuneena kolmen naisen ruumiiseen ja elämään. Älkää silti pelätko, minä en sepusta arjestani, minä selitän siitä miten treenaan avaruusmatkaani varten, tervetuloa mukaan. Joitakin teistä voin ottaa alukselleni mukaan, kun viimein saan kerättyä rahat kasaan matkaa varten <3"
http://avaruuuskerho.blogspot.fi
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:31"]
Minttis?
[/quote]
??
meni ohi :D
-ap
Tää oli... krhm, mielenkiintoinen.... :D
Mutta oikeasti insiroivat jumppakuvat/videot kyllä! :D
en ihan ymmärtäny mikä on blogin idea?
onks toi ufojuttu kenties joku "mainoskikka" jol halutaan lukijoita..?
vai luuleeks ne oikeesti olevansa ufoja? jos luulee nii mite jumppavideot liittyy aiheeseen?
ymmärtäisin viel jos ois kyse jostain lapsista, jopa teineistä mut nää on jotai 25v??
ihmetyttää myös omalla naamalla kirjottaminen ku koko blogi on aika, noh, erikoinen. tosi kiva jos työnantaja tai joku potentiaalinen miesystävä lukee tota :D paitsi et eihä se oo ongelma ku nää ufot on jotai seksikkäitä avaruusolioita ja saa huijattuu miehet luulee et naiset on kauniita? ainaki nii päättelin tosta:
"Hei, koska olemme ihania ja täydellisiä olemme koonneet tähän 5 keinoa saada mies ikuisesti kauneutesi vangiksi (vaikket olisikaan kaunis, näin hän luulee että olet!)"
Siis oikeesti, oon harvoin tämmönen, mutta mitä vittua? Ei kai noi nyt kaikki voi sekasin olla? Joku paska läppä? Mitä tää on? :DDDd
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:18"]
ymmärtäisin viel jos ois kyse jostain lapsista, jopa teineistä mut nää on jotai 25v??
ihmetyttää myös omalla naamalla kirjottaminen ku koko blogi on aika, noh, erikoinen. tosi kiva jos työnantaja tai joku potentiaalinen miesystävä lukee tota :D paitsi et eihä se oo ongelma ku nää ufot on jotai seksikkäitä avaruusolioita ja saa huijattuu miehet luulee et naiset on kauniita? ainaki nii päättelin tosta:
"Hei, koska olemme ihania ja täydellisiä olemme koonneet tähän 5 keinoa saada mies ikuisesti kauneutesi vangiksi (vaikket olisikaan kaunis, näin hän luulee että olet!)" [/quote]
Itelle tuli sama mieleen, että lapsilla/varhaisteineillä tuollaisen vielä ymmärtää ns. ikään kuuluvaksi. Kai nuo jotain toisensa löytäneitä tähtilapsia/assburgereita ovat.
Ap blogin kirjoittaja. Vanha kikka saada lisää käviöitä yms. kun laittaa "kattokaa miten omituinen/kauhe/kamala" (negatiivinen) asia.. Niin kaikki menee heti katsomaan.
Jos linkittää oman blogin tänne, ei kannata laittaa mitään positiivista, sillä kukaan ei käy katsomassa blogia, ketään ei kiinnosta.. esim "katso miten kaunis, ihana, nätti"
Itse en edes vaivaudu avaamaan linkkiä.. :P
Minttis?