Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kuinka moni kannattaa ennenaikaisia vaaleja?

Vierailija
22.10.2014 |

Miksi/miksi et?

Wahlroos kannattaa

Stubb vastustaa 

Mitä mieltä heistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, itse aloitan.

Kannatan Wahlroosin tavoin ennenaikaisia vaaleja, sillä Suomen hallituksella on toden totta paljon päätöksiä tehtävänään ja kansalta tulee saada mandaatti.

Mielestäni Stubb ei aja kansan etua, vaan omasnsa. Hän haluaa pyrkiä viemaan Kokoomuksen voittajana läpi vaaleista ja nyt ei siltä näytä. Aika on väärä hänen henkilökohtaisille pyrkimyksilleen. Lisäksi hän haluaa pitää omasta asemastaan kynsin hampain kiinni. Häntä ei valittu pääministeriksi, hän peri tuon paikan. Hänellä ei ole kansan luottamusta. 

On hyvin erikoista, että vaaleja ei järjestetty heti Kataisen eroamisen aikoihin.

Vierailija
2/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska nykyinen hallitus on vitsi. Siellä aloitti 6 puoluetta ja nyt taitaa mennä vähemmistöhallitukseksi, kun KD hyppää ulos silloin kun tasa-arvoinen avioliittolaki menee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oli siis ap.

Vierailija
4/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:04"]

Kyllä, koska nykyinen hallitus on vitsi. Siellä aloitti 6 puoluetta ja nyt taitaa mennä vähemmistöhallitukseksi, kun KD hyppää ulos silloin kun tasa-arvoinen avioliittolaki menee läpi.

[/quote]

Erittäin hyvä huomio!

Ap

Vierailija
5/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:04"]

[/quote]

Sais hyppää jo aikaseimminkin. Sillä puolueella ei näytä olevan mitään muuta "sisältöä" kuin homojen vihaaminen.

Vierailija
6/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Ap

Vierailija
7/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan, jos nyt on pakko olla puolesta tai vastaan. Koko hallitushan on mennyt käytännössä uusiksi, mutta ei niinkuin kansa haluaa.

Vierailija
8/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaamieltä nallen kanssa tästä kuten lähes kaikesta.

Vierailija
9/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, kokoomuksen kannatus ei ole riittävän alhaalla. Se ei tästä tule enää nousemaan, vaan laskee vielä lisää.

Stubb äänestettiin Eurooppaan (en minä!) niin olisi painunut sinne! Siellä ei olisi saanut haittaa aikaiseksi kun ei yksittäinen meppi millekään mitään voi. Siellä voisi smailata minkä kerkiää ja luoda Suomi-kuvaa.

Mutta ei.

Vierailija
10/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlroos on kova jätkä ja ajaa omansa lisäksi suomen etua. Ymmärsi jo nuorena, että jokaisen pitää ensisijaisesti yrittää itse pärjätä elämässä, eikä loisia. Stubb on sekaisin oleva faggot, yhdessä kataisen kanssa.

Vierailija
11/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbista ja Wahlroosista ei voi puhua samana päivänä, toisella on historia ja meriitit ja tietämys, toisella ei yhtään mitään. Minä en toivo uusia vaaleja, on mielenkiintoista seurata ulkomailta kuinka paskaan kuntoon demarit ja kokoomus saa Suomen. Kun rysähtää kunnolla pohjalle niin uutta on helpompi rakentaa puhtaalta pöydältä, kaikki varmaan tajuaa, että näin ei voi jatkua. Yli 100 miljardia velkaa, 500 000 työtöntä ja hallitus puhuu esim miljoonan maahanmuuttajan ottamisesta maahan ja nostaa kaikkia veroja kerran vuodessa. Lopulta maassa käy töissä pikkuriikkinen osa ja koko hulluutta pyöritetään velkarahalla ja keräämällä lähes 100 %:n verot niiltä muutamalta virkamieheltä, jotka vielä ovat suojatyöpaikoissaan.

Vierailija
12/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan uusia vaaleja! Ei olis tarvinnut enää kierrättää ministereitä tai palkata heitä muutamaksi kuukaudeksi.

Vierailija
13/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:47"]

Stubbista ja Wahlroosista ei voi puhua samana päivänä, toisella on historia ja meriitit ja tietämys, toisella ei yhtään mitään. Minä en toivo uusia vaaleja, on mielenkiintoista seurata ulkomailta kuinka paskaan kuntoon demarit ja kokoomus saa Suomen. Kun rysähtää kunnolla pohjalle niin uutta on helpompi rakentaa puhtaalta pöydältä, kaikki varmaan tajuaa, että näin ei voi jatkua. Yli 100 miljardia velkaa, 500 000 työtöntä ja hallitus puhuu esim miljoonan maahanmuuttajan ottamisesta maahan ja nostaa kaikkia veroja kerran vuodessa. Lopulta maassa käy töissä pikkuriikkinen osa ja koko hulluutta pyöritetään velkarahalla ja keräämällä lähes 100 %:n verot niiltä muutamalta virkamieheltä, jotka vielä ovat suojatyöpaikoissaan.

[/quote]

Hyvin kirjoitettu. Jokainen vähänkään aivoilla ajatteleva ymmärtää kerätä sukanvarteen rahaa, jotta on mahdollista muuttaa täältä pohjolasta pois ja aloittaa uudestaan jossain muualla.

Vierailija
14/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä enemmän yhteiskunnassa toisilla on tilaisuus elää toisten työstä ja mitä vähemmän toiset saavat itse nauttia työnsä hedelmistä, sitä enemmän ahkeruus lamautuu. Edelliset tulevat ylpeiksi, jälkimmäiset toivottomiksi, ja molemmat haluttomiksi."

– Antti Chydenius

Edistyspuolue aloittaa tällä sitaatilla puolueohjelmansa. Toivottavasti tulevaisuudessa heidän kaltaisensa saavat jalansijaa politiikassa, mieluiten ennen kuin Suomen luottoluokituksesta häviävät ne loputkin A:t!

Vierailija
15/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:03"]

"Mitä enemmän yhteiskunnassa toisilla on tilaisuus elää toisten työstä ja mitä vähemmän toiset saavat itse nauttia työnsä hedelmistä, sitä enemmän ahkeruus lamautuu. Edelliset tulevat ylpeiksi, jälkimmäiset toivottomiksi, ja molemmat haluttomiksi."

– Antti Chydenius

Edistyspuolue aloittaa tällä sitaatilla puolueohjelmansa. Toivottavasti tulevaisuudessa heidän kaltaisensa saavat jalansijaa politiikassa, mieluiten ennen kuin Suomen luottoluokituksesta häviävät ne loputkin A:t!

[/quote]

Ei kun ne, joilla on työtä, tulevat ylpeiksi ja ylemmyydentuntoisiksi. Ne, joilla työtä ei ole, tulevat toivottomiksi.

Jokaisella on mahdollisuus jättäytyä töistä pois. Se on täysin oma valinta, kun taas työelämään mukaan pääseminen ei ole omavalintainen asia.

Vierailija
16/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen siitä, että ihmisille alkaa valjeta se miten Stubbin poliittinen osaaminen näyttää perustuvan lähinnä lipeväkielisyyteen ja mahtavaan pokkaan. Hän on ollut inhokkipoliitikkoni jo pitkään ja tuntui käsittämättömältä, miten aina vaan pysyi äänestäjien ja median kultapojuna. Niinpä ei tällä hetkellä yhtään käy sääliksi, kun Stubbin reittaukset laskevat. :) Harmi vaan, että hallituksen toimintakyvyttömyys merkitsee myös Suomelle huonoja asioita... :/ Toisaalta on hyvä, että Kokoomuksen pintakiilto on vihdoin alkanut rapisemaan.

Vaikka uudet vaalit olisivat jännittävä ja historiallinen tapahtuma, en oikeastaan kannata sitä vaihtoehtoa. Toivon ennemminkin syöksyromahdusta Kokoomuksen kannatukselle, että päätyisivät vaihteeksi oppositioon...

Vierailija
17/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:03"]

– Antti Chydenius

[/quote]

Ei kun ne, joilla on työtä, tulevat ylpeiksi ja ylemmyydentuntoisiksi. Ne, joilla työtä ei ole, tulevat toivottomiksi.

Jokaisella on mahdollisuus jättäytyä töistä pois. Se on täysin oma valinta, kun taas työelämään mukaan pääseminen ei ole omavalintainen asia.

[/quote]

Töihin on hankala päästä Suomessa, sillä työpaikkojen pitäminen kotimaassa on vain tehty niin hankalaksi. On kuitenkin täysin kestämätöntä pitää isoa "reserviä" pystyssä lainarahalla kun toinen vaihtoehto olisi mahdollistaa näiden työpaikkojen syntyminen.

Asun itse Yhdysvalloissa ja on aivan käsittämätöntä, kuinka paljon helpompaa täällä on saada töitä. Suomessa saat lähettää 200 hakemusta ja ehkä yhdestä vastataan. Täällä voit valita 20 työpaikasta sen mieluisimman. Tuntipalkkakin on helposti korkeampi kuin Suomessa ja kun täällä on alhainen veroprosentti niin pienipalkkaisellakin jää jotain käteen.

En sano että USA on oikea esimerkki kopioda poliittisia ideologioita, täällä löytyy niin paljon konservatismia ja muita epämiellyttävyyksiä, mutta Suomen linja on täysin kestämätön ja työttömyys tulee siellä vain lisääntymään. En halua ajatella mitä sitten tapahtuu kun lainojen saaminen lakkaa ja sossun luukut vedetään lopullisesti kiinni...

Vierailija
18/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:16"]

Minä olen tyytyväinen siitä, että ihmisille alkaa valjeta se miten Stubbin poliittinen osaaminen näyttää perustuvan lähinnä lipeväkielisyyteen ja mahtavaan pokkaan.[/quote]

Eli juuri siihen samaan mihin Timo Soininkin.

Stubb näyttää myös olevan tuollainen perinteinen nopea omaksuja. Oppii asiat helposti ja siksi on päässyt kouluttautumaan pitkälle. Noi on just niitä tyyppejä, joilta oli koulussa kokeen jälkeen turha kysyä mitkä kokeessa olivat oikeat vastaukset, kun asia unohdettiin saman tien kun viimeinen piste oli koepaperiin painettu. Mielestä jo luikahtanutta tietoa on mahdoton siirtää käytäntöön eikä tietojen yhdistely onnistu.

Vierailija
19/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä vain uusi hallitus. Kokoomus ei osaa hommiansa.

Vierailija
20/22 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 01:16"]

Minä olen tyytyväinen siitä, että ihmisille alkaa valjeta se miten Stubbin poliittinen osaaminen näyttää perustuvan lähinnä lipeväkielisyyteen ja mahtavaan pokkaan.[/quote]

Eli juuri siihen samaan mihin Timo Soininkin.

Stubb näyttää myös olevan tuollainen perinteinen nopea omaksuja. Oppii asiat helposti ja siksi on päässyt kouluttautumaan pitkälle. Noi on just niitä tyyppejä, joilta oli koulussa kokeen jälkeen turha kysyä mitkä kokeessa olivat oikeat vastaukset, kun asia unohdettiin saman tien kun viimeinen piste oli koepaperiin painettu. Mielestä jo luikahtanutta tietoa on mahdoton siirtää käytäntöön eikä tietojen yhdistely onnistu.

[/quote]

Stubb oli kyllä jo unohtanut kaiken ennen kuin sai kokeen edes eteensä, ainakin ylioppilastodistuksen perusteella.