Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raskaana olo tosiaan tälkasta?

Vierailija
22.10.2014 |

Oksettaa, huimaa, pierettää, aivastuttaa vähän väliä, yököttää, tissit turpoaa ja valkovuotoa oikeen holahtelee housuihin. Jumaleissön, ei kai tätä ole koko 9kk tarjolla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#18 jatkaa... peräpukamia, jatkuva pissahätä, hyvää nukkumisasentoa on vaikea löytää ja nukun imetystyyny jalkojen välissä, hajut haisevat voimakkaammin ja niistä tulee herkästi pahaolo, naama näppylöillä ja näytän väsyneeltä, raskausarpia ja painonnousua...

Ihan ääripäästä ääripäähän nämä mun raskaudet kyllä.

Vierailija
22/23 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19v ja viikko 25 menossa. Tähän mennessä minulla on ollut:
Voimakas raskauspahoinvointi rv13 asti, olin tipassa monet kerrat ja muutenkin sairaalassa kun kuihduin niin pahasti.
Voimakkaita verisiä vuotoja, kovia supistuksia, selkäkipuja, munuaisiin asti levinnyt tulehdus oksennustauti, kova flunssa (vissiin raskaus alentaa vastustuskykyä), monia pissatulehduksia, lapsivettä lorahtanut ja äkkiä sairaalaan, nyt oli sitten proteiinia pissassa ja olen tutkimuksissa.
Ei ole kaikilla helppoa raskautta. Tuohon vuotoon vielä.. menetimme toisen kaksosista ja kohtuun tuli hyytymiä. verisuonet katkeili kovasta oksentamisesta, painoin 41kg rv13, nyt olen onneksi saanut painoa takaisin.
Sain muuten potkutkin töistä raskauden takia, oli koeaika menossa.
Vielä ei ole helpolla päässyt, onneksi enää n. 14viikkoa jäljellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ei saa unohtaa suonenvetoja öisin, anemiaa ja hiivatulehduksia. :D