Mulla on kuulemma ollut erittäin vähän seksikumppaneita ikäisekseni?
Olen 22 ja seksikumppaneita on ollut 5. Sain kuulla ihmettelevästi että "oho, miksi niin vähän?". Yllätyin oikeastaan tuosta reaktiosta, mun mielestä toi on ihan kohtalainen määrä? En ole elänyt jalat ristissä, mutta en ole myöskään harrastanut yhdenillan juttuja tai hypännyt heti sänkyyn jokaisen säädön kanssa.
Joskus tuli asia puheeksi, niin tiedän että muutamalla ikäiselläni kavereillani on ollut huomattavasti enemmän seksikumppaneita, yhdellä on ollut n. 25, toisella 15 ja kahdella muulla lähes 40. Ei saisi arvostella, mutta sanon nyt näin anonyymisti että antaa kyllä melko helpon vaikutelman jos tähän ikään mennessä on jo onnistunut keräämään tuon 25 tai 40 panokumppania.
Onko se nykyisin enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tämän ikäinen on ollut vähintään kymmenen eri ihmisen kanssa sängyssä?
Kommentit (33)
Ei ole. Vaikka muut hankkivat itselleen hpv:n ja halventavat itseään luullen virheellisesti kondomin suojaavan taudeilta, ei se tarkoita, että sinunkin pitäisi sortua himojesi orjaksi. Suosittelen ajattelemaan omilla aivoilla.
Mulla ei oo nelikymppisenäkään noon monta?!
No ei ole liian vähän, eikä se mene niin että tietyn ikäisenä pitäisi olla tietty määrä kumppaneita käyty läpi. Kuulostaa tosiaan enemmän siltä, että kaverisi ovat niitä joilla on ongelmia asian suhteen.
Ystäväsi olisivat saaneet kohtauksen jos olisivat kysyneet 22-vuotiaalta minulta. Ensimmäiseni nimittäin oli 23-vuotiaana. Ja nyt 15 vuotta myöhemmin on yhä ainoani.
Minulle tuo on paljon :D Oma poikaystävä sai odottaa lähes vuoden meidän ekaa kertaa, vaikka ollaan ihan ateisteja, ja kyllä se hyvin sen jaksoi, elämässä on muutakin. t. 17v
Olen 39v. ja mulla on ollut yksi ja sama kumppani edelleen...
22v ja neitsyt täällä moi. 5 kertaa on tosi paljon xD
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:47"]
Ystäväsi olisivat saaneet kohtauksen jos olisivat kysyneet 22-vuotiaalta minulta. Ensimmäiseni nimittäin oli 23-vuotiaana. Ja nyt 15 vuotta myöhemmin on yhä ainoani.
[/quote]
Respect
Kun tuota seksiä nykyään tuputetaan joka tuutista niin paljon, niin tuntuu että osalla nuorista on ihan vääristynyt käsitys seksistä ja siitä mikä on normaalia. Luullaan että kaikki panee ympäriinsä ja sitten pannaan itsekin ettei vain jäädä huonommaksi ja siitä muodostuu se itseään toteuttava kierre. Sitten ruvetaankin jo ihmettelemään jos joku onkin pitänyt järkensä päässä ja luullaan että siinä on jotakin outoa. Surulliseksi on maailma mennyt. Minunkin mielestäni 5 on tuossa iässä jo pikemminkin aika paljon kuin vähän. Ei seksi muutenkaan ole mikään sellainen asia jossa kuuluu kilpailla toisten kanssa, se on jokaisen oma asia.
Hajonta on varmaan suurta ja yllättävän vähän on niitä joilla on n. 5-10 kumppania? Joko niitä on 0-2 tai sitten 20-30 jne.
Mulla ikää 33 ja seksikumppaneita 3. Ja se on tuttavapiirissä vähän, vaikka yhdenkin kumppanin ihmeisiä tiedän.
Kumppaneita tulee lisää.
No justiinsa. Olen 22 ja mulla on ollut vain yksi seksikumppani, jonka kanssa pitkään myös seurustelin. Mielellään olisin pitänyt kyseisen suhteen vaikka ainoana.
Minä 25, mies 25. Yhdessä 9 vuotta. Olemme toistemme ainoat seurustelu/seksikumppanit. :)
Minustakin 5 on paljon/normaalia, ja nuo useat kymmenet on vähän erikoista. Tosin itsekin olin 21-vuotiaaksi neitsyt ja nyt kohta 10 vuotta myöhemmin saman miehen kanssa. Että ehkä olen jäävi sanomaan :D. Mutta missään tapauksessa ei pidä ainakaan ajatella että sen takia pitäisi ympäriinsä alkaa paneskella, että muilla on kymmeniä kumppaneita. Ei kaikilla ole.
Mulla oli 18 vuotiaana jo 8 ja vain ekan kanssa seurustelin, oli ainakin hauskaa teinivuosina nyt jaksaa olla vaan yhden miehen kanssa vanhempana..
Alkoipas ahdistaa. Oon 21 enkä ole pannut ikinä ketään. Enkä varmaan koskaan panekaan. Helvetti.
Mikä sopii kenellekin. Minulla oli 23-vuotiaana ollut aika monen monta seksikumppania. 24-vuotiaana vakiuduin ja 30-vuotiaana ei kyllä kaduta, että tuli nuorena hypittyä kukasta kukkaan. :) Harva noista oli yhden illan juttu, 95% oli ihan tapailusuhteita, missä miehet olivat minusta kiinnostuneita, elokuvia ja ravintolaillallisia.
Juteltiin tyttökavereiden kanssa juovuksissa ja sainkin ihmettelyä kun olen ollut vain 4 miehen kanssa. Olen siis hyvännäköinen ja kaunis nainen ja mahdollisuuksia olisi ollut vaikka 100 kanssa. Mutta en vain koe että antaisin itseäni ihan kenelle tahansa. Minulla on siis ollut juurikin näiden 4 miehen kanssa suhde. Nykyiseni kanssa 5 vuotta jo takana. Haluan siis että tunteita on mukana ennen kuin voin antaa itsestäni sen kaiken toiselle. Eräs mies käytti jopa hyväksi tätä tilaa ja tunteet olivatkin vain minun puolelta :(
Mutta joo, ystäväni sanoivat että minua saattaa kaduttaa myöhemmin että olen ollut näin vähän kanssa. Ystäväni ovat olleet toinen 80 eri miehen kanssa ja toinen 40. Siinä sitten vertailivat kumpi on saanut isompaa munaa ja säälivät kun itse en tiennyt niistä jutuista vielä mitään.
Olemme siis 23 vuotiaat kaverukset.
Tuleeko minua siis jossain kohdin oikeasti kaduttamaan etten ole saanut monia munia?
Jos joku luulee pröystäilevänsä sillä, että on antanu useamman kymmenen miehen tuikkia niin HAHAHAHAHAHA!
HU**A on oikeampi ilmaisu moisille..
Oon varmaan kalkkis, mutta musta tuo 5 on jo aika paljon noin nuorelle :D