Oon ollu pitkään poissa av:lta
Nyt tulin tänne mielijohteesta katsomaan, onko paikka entisellään. KAIKKI etusivun ketjut on niin tylsiä, että päädyin lueskelemaan vain omia vanhoja provoketjujani. Niitä olikin hauska lukea. Taidan tulla taas puolen vuoden päästä katsomaan, olisiko teidän muiden jutut parantuneet.
Kommentit (7)
Mäkin oon ollut pitkään pois palstalta. Välillä vaan käyn.
En olisi ikinä uskonut pääseväni tästä eroon!
Taidan häipyä täältä taas ettei tuu roikuttua koko iltaa ja huomista ja...
Vierailija kirjoitti:
Taidan häipyä täältä taas ettei tuu roikuttua koko iltaa ja huomista ja...
Joo, mäkään en olisi uskonut vielä viime talvena. Mutta keväällä löysin fuckbuddyn, ja kesällä kun oli hyviä ilmoja ja seksiä usein, niin ei tullut edes mieleen tulla tänne luuseripalstalle roikkumaan. Ehkä nyt syksyn tullen pitää yrittää tietoisesti vältellä vauva-palstaa, kun tulee vietettyä enemmän aikaa sisällä ruudun ääressä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan häipyä täältä taas ettei tuu roikuttua koko iltaa ja huomista ja...Joo, mäkään en olisi uskonut vielä viime talvena. Mutta keväällä löysin fuckbuddyn, ja kesällä kun oli hyviä ilmoja ja seksiä usein, niin ei tullut edes mieleen tulla tänne luuseripalstalle roikkumaan. Ehkä nyt syksyn tullen pitää yrittää tietoisesti vältellä vauva-palstaa, kun tulee vietettyä enemmän aikaa sisällä ruudun ääressä.
ap
Että tällainen provoketju sitten tällä kertaa.
Tulinkin jo tsekkaamaan, miten se joulu villitsee...;D
Mee töihin!