Arvostele päivän syömiseni!
Ruisleipä
Banaani
Pastaa ja jauhelihakastiketta
Teetä ja kaurakeksi
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:41"]Aivan täyttä kuraa.
[/quote]
Mikä on kuraa? Ap.
No aika perus. Ainakin parempi kun mulla (1 pala ruisleipää, pakastepizza ja 3 riviä pähkinäsuklaata).
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:41"]Aivan täyttä kuraa.
[/quote]
Mikä on kuraa? Ap.
[/quote]
Pasta, jauheliha, keksi....
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:41"]Aivan täyttä kuraa.
[/quote]
Mikä on kuraa? Ap.
[/quote]
Pasta, jauheliha, keksi....
[/quote]
Täysjyväpastaa? Jauhelihaa? 1 kaurakeksi? Mitä kuraa?
Aplle: ihan liian vähän. Tässä minun:
Kaurapuuro, mustikkakeitto, tuoremehu, juustovoileipä, maitokahvi
lihakastike, hippu riisiä, yli puoli lautasta salaattia, lakkarahka, maitokahvi
maitokahvi, pillimehu, 2 suklaakonvehtia
broileripastaa, mokkapala
iltapalana varmaan ruisleipä ja laimennettu tuoremehu
ihan hyvä..et kerro mitä sulla leivän päällä vai eikö ole edes levitettä? mitä juot, vettä, mehua, maitoa?
mä söin aamupalaksi 3 leipää juustolla ja tomaatilla, 2 kuppia teetä, maustamaton jogurtti, puolikas banaani ja omena
pari tuntia sen jälkeen napostelin 8 keksiä, tobleronen, teetä, kaksi korppua, mandariini, yksi leipä hiljakseen tähän asti..koko päivän oon ollut sohvalla koneella
Tohon jos lisäisi yhden lämpimän aterian "lounaan" aamupalan (ruisleivän) ja välipalan (banaanin) lisäksi niin saisit tarpeeksi energiaa. Sun täytyy ottaa huomioon ruoan määrän lisäksi myös liikunnan määrä. Itselläni jos on jotain taukoa liikuntaharrastuksestani (3-4 päivänä viikossa 1-1.5 tuntia ja sen lisäksi n.1 päivänä 0.5-1h kävely lenkkeilyä) esim. syysloman aikana, ei nälkä tullut niin helposti, koska en liikkunut juuri yhtään, kuin taas liikunnallisella jaksolla. Tärkeä muistaa: syö silloin kun nälkä.
Tuo määrä mitä sä syöt on mun mielestä liian vähän terveelle aikuiselle ihmiselle. Mä söin tänään: Aamiainen: kaksi ruisleipää juustolla ja kinkulla ja maito
Lounas: kouluruoka
Välipala: kaakao ja pulla
Päivällinen: salaattia (puolet lautasesta), kanaa ja riisiä
Iltapala: luonnonjugurttia ja mysliä, kaksi ruisleipää juustolla, kinkulla ja tomaatilla
Olen köyhä opiskelija joten yritän syödä mahd. vähän mutta silti terveellisesti. Ap.