Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan parantunut täysin seksuaalitraumoista?

Vierailija
11.09.2021 |

Pohjustuksena sanon, että minulla on paljon seksuaalitraumaa, mutta olen kyllä ammattiavun piirissä. Tällä hetkellä vain mietityttää, onko tästä kaikesta oikeasti mahdollista päästä eroon. Tällä hetkellä minulla on menossa selkeästi huono kausi: seksi ei kiinnosta, mutta fyysisesti olen addiktoitunut. Orgasmia on hyvin vaikeaa saada partneriseksin aikana ja suuseksi ei oikeastaan tunnu miltään. Kysynkin siis, onko kukaan täällä parantunut traumastaan, miten ja kuinka kauan siinä meni? Haluaisin vain nauttia seksistä ja seksuaalisuudestani...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin en eli en pysty nauttimaan tavallisesta yhdynnästä enkä suuseksistä, mutta olen löytänyt muita tapoja saada orgasmin ja seksi on nautinnollsta. Olen käynyt traumaterapiassa eikä tapahtumat enää vaivaa minua eikä myöskään se, että en saa "tavalliseen tapaan" orgasmia seksissä. Sikäli olen parantunut. Tuskinpa koskaan pystyn nauttimaan seksuaalisesta kosketuksesta normaalisti, kun suurin osa elämästä on mennyt näin.

Vierailija
2/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin näköjään nainen ihan itse, (opetettu?) ajattelee, että normaaki tavallinen tapa on saada yhdynnässä. Kuka ihme niin väittää?? Näin ei ole!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin näköjään nainen ihan itse, (opetettu?) ajattelee, että normaaki tavallinen tapa on saada yhdynnässä. Kuka ihme niin väittää?? Näin ei ole!!

Missä kohtaa niin on väitetty? 

Vierailija
4/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla. Takana terapiat, oikeudenkäynnit ja paljon keskustelua muiden samassa tilanteessa olleiden kanssa.

Vierailija
5/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mut se vaati vuosien aikaa, traumaterapian ja helliä ja rakastavia partnereita.