Sykkivä selkäkipu-supistusko?
Alkaa ihan yhtäkkiä alhaalta ristiselästä sykkivänä ja nousee selkärankaa pitkin takaraivoon asti,kestää vajaan minuutin,rupee aina takaraivookin koskemaan ku tällane tulee.Pulssi tuntuu iha selässä sillon,onkoha iha normaalia.................Nää alko joskus kuukausi sitten ja nyt ollu viime aikoina päivittäin.Onko muilla ollu samanlaista?
Ja viime pvnä on pystyny jo ennakoimaa millo sellane o tulossa,päässä tuntuu sellane paineen humaus ja siitä ei mee ku hetki ni tää iskee päälle.Huh!
-Pepsi ja Villipylly rv38+5
Kommentit (2)
ihan varmaan viikon sisällä alkanu tämä, ja mulla ainakaan ei supista just sillon, mutta oon huomannu että mulla se liittyy esim. istahtamiseen tai vaikka kyykistymiseen tai muuhun asennon vaihtamiseen, kipu tuntuu jotenkin sähköseltä tai kuumalta, ei olleskaan kiva olo!! Ihan kun keuhkojakin ahistas samalla.
Ilmeisesti joku hermo juttu, ainakin ite niin päätelly kun liittyy tuohon asennon vaihtamiseen.
Jospa sitä pian siunattas synnytyksellä eikä site synnytyksessä vaivais.
Minjuska 38+4
Kuvaukses oli ihan niin kuin minun kohtaukset. Kävin vajaa kuukausi sitten lääkärissä sen tiimoilta, ihan turhaan. Lääkäri määräsi 1g Panadolia kolmesti päivään ja pissatestiin (voi olla oire pissatulehduksesta kuulema). Lääkkeet ei auta, pari kertaa kokeiltu ja paastopissa oli puhdas.
Itse en oo saanu selvää, supistaako silloin vai ei. Mutta viime päivinä on ainakin supistanut sen jälkeen. Kipu on aika paha ja muutaman kerran autoillessa tullut myös. Itse oon epäillyt, että ristiselässä tai selkärangassa yleensä on joku hermo pahassa jamassa muuttuneen ryhdin takia. Tai jotain..
Kestämistä! Jospa se helpottas, kun vauva syntyy..
-piias- rv 38+4