Haluaisin mennä ostamaan sipsejä ja karkkia
mutten voi koska sitten ne lähikaupassa tietävät että vietän lauantai-iltaa yksin lihoen.
Kommentit (13)
Tuskinpa ketään ihan kauheasti kiinnostaa mitä sä kaupasta ostat. Ei muuta kuin ostoksille.
Oletko perähikiän Salen ainoa asiakas?
Otsikon takia minäkin nyt sitten tahdon sipsiä ja karkkia. Kiitti vaan kauheesti.
Pohdiskelen tässä että ehkä menen huomenna ostamaan, mutta syön niitä vasta joskus parin päivän päästä.
Lidl ei enää myy Haribo Matado Mix karkkipussia. Harmi. Lidlissä on nimittäin typerä karkkivalikoima, tuo pussi oli yksi harvoista oikeasti hyvistä.
Pitää mennä ostamaan se jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ketään ihan kauheasti kiinnostaa mitä sä kaupasta ostat. Ei muuta kuin ostoksille.
Myyjä-naudat eivät pidä minusta kunnen koskaan juttele niitten kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei edes muista sinua. Olet samaa massaa kuin kaikki muutkin.
Osta samalla paketti kortsuja ja jotain muuta vastaavaa niin luulevat että vietät leffaillan jonkun kanssa joka päättyy senkyyn.
Mä kävin hakemassa just itselleni ja vaan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko perähikiän Salen ainoa asiakas?
Idiootti. Ei peräHikiällä ole Saleja.
Itse ostin eilen monta karkkipussia ja kaksi pussia sipsiä ja pullon kokista.
Osan karkeista olen syönyt (osa meni kaappiin odottamaan seuraavaa herkkupäivää) ja sipsejä en olekkaan oikeastaan syönyt.
Jostain syystä viinirypäleet parempia, joten niitä olen syönyt.
Enkä jaksanut kaupassa käydessä miettiä mitä joku ajattelee mun ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei edes muista sinua. Olet samaa massaa kuin kaikki muutkin.
Niinhän sitä vois luulla. YKS hesen myyjä muisti mut :D sillon ku. Vielä opiskelin niin mun piti vaihtaa junaa Kaupungissa x ja joskus kävin aseman lähellä olevassa hesesaä syömässä ennen junan vaihtoa (Junia meni kahdesti tunnissa). Käynneillä oli väliä jokunen kuukausi, mutta silti muisti mut. Sano ettäs illö on hyvä kasvomuisti. Enkä tilannut tai tehnyt mitään erikoista, toki mulla oli matkalaukku mukana.
Sano että sulle tulee sisarenlapset kylään ja osta tunkioittain karkkia ja sipsejä. Samalla myyjä tulee kateelliseksi.
Ei ne tiedä. Voisihan sinulle olla tulossa vieraita.