Mies kiinni entisessä kotipaikkakunnassa
Muutettiin yksissä tuumin miehen aloitteesta toiselle paikkakunnalle.
Nyt sitten tuntuu, ettei mies osaa sopeutua uuteen elämään. Haluaisi melkein joka viikonloppu mennä vanhalle kotipaikkakunnalle. On nytkin siellä, majoittuu vanhempiensa luokse... Ja mä oon yksin uudessa kodissa, kun en todellakaan halua kaikkea vapaa-aikas siellä olla, vaan myös siellä missä asun.
Suututtaa ja tunnen myös oloni petetyksi, kun hän tänne enemmän halusi eikä nyt sopeudu! Muilla kokemusta tällaisesta ja sopeutuiko koskaan?
Kommentit (29)
pitäsikö tutustua vähän enemmän kuin pelkän terskan kautta?
kyllähän siellä voi olla ihan kivaakin mutta jos tuntee vain terskan ja sammaleen..
Muuttakaa takaisin tai ainakin mies. Miehellä on ikävä kotiin ja sille turvalliseksi kokemalleen alueelle. Mihin itse haluat muuttaa tai jäädä, voit sinäkin keksiä oman unelma-alueesi, ei ole pakko asua samassa asunnossa miehen kanssa - jos on epävarmaa. Vai pyrkiikö hän suhteestakin pakoon, ettei viihdy siinä, onko suhde kylmä vai rakastunut mies. Haluaako olla vielä sinkkuna menossa vai tosiaan muuten vaan "kaipaa kotiin".
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa takaisin tai ainakin mies. Miehellä on ikävä kotiin ja sille turvalliseksi kokemalleen alueelle. Mihin itse haluat muuttaa tai jäädä, voit sinäkin keksiä oman unelma-alueesi, ei ole pakko asua samassa asunnossa miehen kanssa - jos on epävarmaa. Vai pyrkiikö hän suhteestakin pakoon, ettei viihdy siinä, onko suhde kylmä vai rakastunut mies. Haluaako olla vielä sinkkuna menossa vai tosiaan muuten vaan "kaipaa kotiin".
Mä viihdyn melkein missä vain, minne päätän kotiutua. Mies näyttää mun silmissä nyt tosi avuttomalta, kun ei osaa sopeutua. Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen mato.
Todellakaan ei oo mitään sinkkumenoa tuo, kun suunta on vain vanhoille kulmille.
Ap
Hyvin moni muttaa takaisin synnyinpaikkakunnalleen, aivan kuten 90% tähänkin ketjuun vastaajista on tehnyt tai tulee joskus tekemään.
Muutitteko töiden/opiskeluiden perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä viihdyn melkein missä vain, minne päätän kotiutua. Mies näyttää mun silmissä nyt tosi avuttomalta, kun ei osaa sopeutua. Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen mato.
Todellakaan ei oo mitään sinkkumenoa tuo, kun suunta on vain vanhoille kulmille.
Ap
Hih niin. Hän sitten viihtyy äidin ja isän luona, joka voi olla ärsyttävää. Se on kuitenkin ymmärrettävää ettei uuteen paikkaan aina totu, se voi olla ihan erilaista kuin muualla. Tai joillakin kestää vuosia tottua tai sitä ei joissakin paikoissa vaan tapahdu. Ihmiset ovat niin erilaisia. Keksi joku ratkaisu, jos et jaksa katsoa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni muttaa takaisin synnyinpaikkakunnalleen, aivan kuten 90% tähänkin ketjuun vastaajista on tehnyt tai tulee joskus tekemään.
Omassa ystävä/sukulaispiirissä näin ei ole tehty, vaan töiden ja opiskeluiden myötä on päädytty muualle kuin lapsuuden kotipaikkakunnalle.
Keittiöpsykologin diagnoosi: Olette miehen kanssa vain erilaisia, mies turvallisuushakuinen ja itse haluat enemmän vaihtelua. Näkyykö tämä muutenkin elämässänne?
Jätä se paskat