Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitelemme koko ajan

Vierailija
22.10.2014 |

Meillä on 3 alle 5 v lasta, olen äitiyslomalla.

parisuhde on nykyään tätä:

- tapellaan joka päivä, riitahuippuja 1-3, kireä ilmapiiri koko päivän

- miehen mielestä en tee tarpeeksi kotitöitä, vaikka koko ajan kädet täynnä työtä = mies ei näe tekemääni työtä

- mies on katkera siitä että minä olen äitiyslomalla eikä hän, vaikka meillä ei missään nimessä olisi varaa maksaa asuntolainaa jos minä olisin töissä ja hän kotona

- tuloerot on niin suuret että hän katsoo oikeudekseen arvostella kaikkea ostamani ( ei esim hyväksi verhojen tai maton ostamista lähes typötyhjään taloon) 

- joudun ilmoittamaan kun teen jotakin askaretta (esim. Menen nyt laittaa pyykit, nostan nyt lattialta vaatteet pois) jotta mies ei luule että olen "vapaa-ajalla" ja lapset hänen riesanaan ja suutu

- jos lapset kiukuttelevat autossa meillä on molemmilla hermot kireällä. Mies syyllistää minua siitä että en saa kiukuttelua loppumaan. 

- vaikka minä olisin hyvällä tulella ja sanon mitä tahansa esim ulkona on kylmä ilma niin saan vastaukseksi v....uilua ( sellaista jota lapset ei ymmärrä)

- miehen mielestä hänellä on loputon oikeus kohdella minua epäkunnioittavasti koska minä olen kohdellut häntä niin . Tämän vuoksi yksikään päivä ei voi mennä hyvin. Jos aamusta ei ole riitaa niin mies muistaa eiliset riidat ja sanomiset ja ne otetaan uuteen käsittelyyn ja taas tapellaan

- emme ikinä sovi riitoja

- riitelemme ja huudamme lasten nähden ( he eivät reagoi mitenkään tilanteeseen joten ovat kai tottuneet)

- minä olen aina tiellä miehen mielestä. Meillä on erilainen tapa tehdä asiat ja jos esim olemme aamupalalla niin mies hermostuu siitä että "olen kokoajan hänen tiellään" ja pilaan päivän siksi. Sama koskee pihatöitä, teen kaiken väärin ja mies hermostuu. Hermostuu myös siitä jos yritän pysyä toisessa huoneessa että en olisi tiellä. 

- olen myös itse v....mainen miehelle. Tuntuu etten halua enää yrittää koska joka tapauksessa teen kaiken väärin. 

- olemme todella väsyneitä molemmat (lapset herää 5-6 aikaan), miehellä univaikeuksia , minä raadan kotitöitä myöhään iltaan. Lastenhoitoapua ei ole saatavilla paitsi palkkaamalla. Yhtiestä aikaa ( esim käynti ravintolassa ) on ollut viimeksi 2010 keväällä. 

- kaikki riidat liittyy tavalla tai toisella lapsiin ja heidän hoitamisvelvollisuuksiin : esim jos mies "joutuu pesemään lapsen hampaat" kun itse syötän vauvaa niin on vihainen. Toisaalta jos hampaita ei pestä ja laiteta äkkiä sänkyyn niin lapset riekkuvat ja riehuvat ja mies on myös silloin todella hermostunut. 

- jos selviämme tämän pikkulapsi ajan niin mietin että onko siinä vaiheessa enää mitään muuta jäljellä kun syvää syvää syvää vihaa toista kohtaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta

Vierailija
22/22 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitely nyt on ylipäätään ihan turhaa ja typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla