Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei jäjestänyt mulle aikanaan 40v juhlia. t. ammattivalittaja

Vierailija
22.10.2014 |

Eikä ollut kyllä kovin erikoiset 41v synttäritkään tänä syksynä mutta jotenkin sitä odotti että kun täyttää täysiä kymmeniä niin se olisi vähän isompi juhla. Toki niitä on aika vaikea järjestää kun mulla ei ystäviä ole mutta olisi voitu edes miehen kanssa mennä laivalle tms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sitten viettä miehenkin 40v päivät 3v päästä vaan kotona. Eihän hänkään halunnut mun kanssa lähteä mihinkään niin toimii se toisinkin päin. ap

Vierailija
22/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri 40 v juhlat ja kutsuin kaikki ystävät. Kuulema tosi hauskat bileet :). Itse piti kaikki tosin järjestää, mutta hauskaa oli sekin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään järjestäis mitään tuommoiselle joka juhlien ajan huokailis ja kitisis kuinka olis niin paljon kivempaa ku juhlissa olis kavereitaki.

Vierailija
24/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihminen, kun sun elämäsi menee valittaessa ja harmitellessa ihan hukkaan. Joka päivä sama virsi, miten asiat tekevät sinut onnetomaksi.

Ymmärtäisit, ettei onnesi ole kiinni toisten ihmisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, eikä työttömyydestä eikä oikeastaan mistään muusta kuin oman pääsi sisältä.

Lopeta tuo vinkuminen ja ota itseäsi niskasta kiinni nainen.

Vierailija
25/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut, että jos aikuinen ihminen haluaa synttärijuhlat, ne pitää itse järjestää. Mulla myös nelikymppiset tulossa ja olen pohtinut, järkkäänkö bileet vai en. Ei ole tullut mieleen, että joku muu järkkäisi ne mulle.

Vierailija
26/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun ei ollut juhlia. Kuulostat kuitenkin sympaattiselle ja mukavalle ihmiselle. Lähde perheen kanssa yhdessä laivalle ja juhlikaa siinä ne molemmat synttärit, sekä sinun että miehen. Järjestä itse kaikki, niin tulee ainakin hoidettua.

Vierailija
27/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi valittaa tyhjästä. Itselläni oli 50-v. synttärit eikä kukaan oikein noteerannut sitä. Mies oli välillä toisen naisen luona yötä ja kävi heittämässä minulle lahjarahoja ohikulkiessaan. Nyt sitten pelottaa, jos mies tartutti  minuun sukupuolitaudin. 

Vierailija
28/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:47"]

Kukaan ei järjestä mulle 50v juhlia.

[/quote]

Niinpä, itsehän ne on järjestettävä jos haluaa. Mulle ei kukaan järkkää juhlia, mutta enpä järkkää minä itsekään. Jos joku järkkäis jotkut yllärijuhlat niin en menis. Synttärit vietän muualla kuin Suomessa. Tai ainakaan en ole kotona.

Vierailija
29/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä järkkäsin miehelleni nelikymppiset..Kutsuin yllärinä kaverit ja ystävät, sukulaisia ja tuttavia. Oli ruokaa ja hyvää juomaa, kaikki toivat lahjoja..

Olipa meillä riemukasta kerrakseen niissä juhlissa! 

Vierailija
30/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come on, girl!

Olisit tyytyväinen! Ei tietenkään järjestetty, sehän on ihan linjassa roolisi kanssa. Miten kävisi Ammattivalittajan, jos mies, anoppi ja appi olisivat järjestäneet kivat illalliset tai mies vienyt risteilylle tai viettämään kulttuuripainotteista päivää Tukholmaan? Sinulta olisi jäänyt puuttumaan yksi valituksen aihe. Ja elämäsi on omasta mielestäsikin niin kurjaa että mitä sitä juhlimaan, ethän halunnut edes itse juhlia itseäsi. 

Vierailija
31/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän viikonloppuna 20 ja ihan itte osaan ne juhlat järjestää. Läheisille laitettu viesti hyvissä ajoin ja ihte leivon kakunkin. Että ei oo vaikiaa. Taitaa olla pahat oppimisvaikeudet, kun et 41 vuoden ikään mennessä oo oppinut tuotakaan.

Vierailija
32/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:51"]

Täytyy sitten viettä miehenkin 40v päivät 3v päästä vaan kotona. Eihän hänkään halunnut mun kanssa lähteä mihinkään niin toimii se toisinkin päin. ap

[/quote]

Uhmetteletkö sä ihan oikeasti miksi sun mies ei halunnut lähteä sun kanssa? Ei millään pahalla mutta sä vaikutat tosi vaikealta ja tyytymättömältä ihmiseltä ja sellainen jatkuva negatiivisuus on todella väsyttävää enkä minä ainakaan haluaisi olla seurassa jossa itsellekin tulee huono fiilis.

Ja lapsuuden jälkeen kaikki synttärijuhlat joita olen juhlinut, olen järjestänyt ihan itse niin kuin muukin lähipiirini.

Vierailija
33/33 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tulossa viiskymppiset ja juhlien sijaan olen järjrstämässä matkas koo perheelle. Siis minä järjestän, ei mies! Paikan päällä odotan kyllä miehen saavan jotain aikaiselsi, esim. juhlaillallisen varalle. Oman rakkaan mieheni tuntien aion ottaa tämän hänen kanssaan suoraan puheeksi hyvissä ajoin ennakkoon. Näin se vaan menee:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi