Eroaisitko, jos kuulisit, että puolisosi on pussaillut toisen kanssa?
Kommentit (38)
Kyllä. Läheisyys kaikissa seksuaalisissa muodoissa on VAIN pariskunnan välinen asia. Ei kavereiden kanssa pussailla.
En. En kyllä kauheesti tykkäiskään.
Ei pussailu mikään vakava asia ole, pieni ylilyönti tyypillisesti humalassa. Ei siitä nyt sentään eroa tarvitse tehdä.
En. Myötä- ja vastoinkäymisissä...
En tiedä, en tykkäisi yhtään kumminkaan.
Istuttaisin puolison ja tämän pussauskaverin vastakkain ja kysyisin mistä on kysymys. Ei se vielä ole eron paikka.
En. Ei se minua haittaisi. On sovittu, että seksiä jos haluaa muun kanssa harrastaa niin pyytää minut mukaan :)
En todellakaan. En vaikka harrastavaisivat seksiäkin, jos se ei muuten vaikuttaisi meidän suhteeseen.
Itse asiassa, seksi on hyvin pieni osa parisuhdetta.
On siinä mustan ja valkoisen välillä monta harmaan sävyä.
Kyllä koska jos mieheni sen tekisi niin siinä olisi ollut muutakin eli ihastus/rakastuminen.
Tai jos suhde jatkuisi niin todennäköisesti itsellenikin sallisin tuollaisen vapauden.
En. Toinen sai pari pusua, minä koko hoidon sitä halutessani.
En.
Alkaisin varmaankin onanoimaan jo pelkälle ajatukselle.
Kyllä . Välittömästi. Tämän myötä miehen suvun perheyritys joutuisi vaikeuksiin kun veisin rahani mukanani.
En mutta kyllä se hallaa tekisi suhteellemme, enkä hyväksyisi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme aikana? Eroaisin.
Ei, vaan silloin kun ette olisi suhteessa, mutta omistushaluisena sairaalloisen mustasukkaisena suominaisena omistaessasi puolison aikana.
No jos olisi jokin kännipusu, niin en. Jos taas tunteita mukana, niin silloin kyllä.
E.