Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaanko lyhyet hiukset?

Vierailija
11.09.2021 |

Olen kolmekymppinen, urheilullinen ja hoikka nainen. Kasvoissani parasta ovat silmät, otsani on korkea, mutta kasvot ihan kivan muotoiset.

Hiukset ovat luonnostaan blondit, oljen väriset. Eivät kovin paksut, mutta nyt jo yli olkapäiden. Ne eivät näytä kivalta vapaana, ellen laita niihin muotoilutuotteita. Yleensä pidän hiuksia nutturalla, se sopii kasvoihini. Eli kannattaisiko leikata lyhyeksi? Sellainen "ranskalainen" pehmeä kampaus, pixie tukka?

Miltä kuulostaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä ollaan sitä mieltä että vedä kaljuksi, niin vedätkö?

Vierailija
2/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä ollaan sitä mieltä että vedä kaljuksi, niin vedätkö?

En. Olen jo päätökseni tehnyt. Kysyn vaan mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa vaan. Aina voi kokeilla ja uudestaanhan se kasvaa jos ei miellytä.

Mutta antamillasi vinkeillä oletan uuden tyylin olevan hyvä.

Vierailija
4/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka leikkasit lyhyeksi, olitko tyytyväinen päätökseen?

Vierailija
5/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa vaan. Aina voi kokeilla ja uudestaanhan se kasvaa jos ei miellytä.

Mutta antamillasi vinkeillä oletan uuden tyylin olevan hyvä.

Kiitos! 🙂

Vierailija
6/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen katunut lyhyttä "pixietä". Ihan hirveä oli kasvattaa ja hankalaa.

Leikkaa ensin polkka?

Ite leikkautin juuri polkan ja tykkään tosi paljon. Polkasta on helpompi kasvattaa taas pitkät hiukset.

Jos polkan jälkeen vielä tuntuu että ihan lyhyt tukka olisi hyvä niin leikkaa.

Oletko ajatellut sitä että jos hiuksesi tarvitsevat muotoilutuotteita pitkinäkin niin miltä ajattelit hiustesi näyttävän lyhyinä ilman muotoilutuotteita?

Itellä sellaiset hiukset että niitä on pakko laittaa että näyttää kivoilta. Lyhyellä tukalla se oli tehtävä joka ikinen aamu. Ei saa pelastavaa ponnaria jos tukanlaitto ei joinakin aamuina huvita ja haluaa kuitenkin näyttää hyvältä. Hiukset ovat aika iso osa ihmisen ulkonäköä ja persoonaa.

Minä sanoisin että älä leikkaa. Ainakaan suorilta. Koita sitä polkkaa ensin?

Vierailija
7/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään lyhyistä hiuksistani muuten, mutta yllätyin siitä että kuinka paljon niitä joutuu laittamaan ojennukseen aamuisin. Ajattelin että lyhyt tukka olisi helppohoitoinen, eikä sille tarvitsisi tehdä juuri mitään, mutta asia on päinvastoin. Nukkuessa osa hiuksista liiskautuu päätä myöten, ja osa sojottaa herätessä kohti taivasta. Hiukset joutuu joka aamu ensin kastelemaan muotovaahdolla, ja sen jälkeen föönaamaan haluttuun muotoon ja suuntaan. Pitempi tukka oli siinä mielessä helpompi, että sen pystyi aina laittamaan poninhännälle, jos sille ei jaksanut tehdä mitään. Olen vähän kahden vaiheilla, että pidänkö lyhyen kampauksen, vai kasvatanko pitemmän.

Vierailija
8/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Vaikka olisi millainen hiirenliruletti, niin pitkät hiukset kuuluvat naiselle. Olen siis itsekin nainen.

Vierailija
9/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen katunut lyhyttä "pixietä". Ihan hirveä oli kasvattaa ja hankalaa.

Leikkaa ensin polkka?

Ite leikkautin juuri polkan ja tykkään tosi paljon. Polkasta on helpompi kasvattaa taas pitkät hiukset.

Jos polkan jälkeen vielä tuntuu että ihan lyhyt tukka olisi hyvä niin leikkaa.

Oletko ajatellut sitä että jos hiuksesi tarvitsevat muotoilutuotteita pitkinäkin niin miltä ajattelit hiustesi näyttävän lyhyinä ilman muotoilutuotteita?

Itellä sellaiset hiukset että niitä on pakko laittaa että näyttää kivoilta. Lyhyellä tukalla se oli tehtävä joka ikinen aamu. Ei saa pelastavaa ponnaria jos tukanlaitto ei joinakin aamuina huvita ja haluaa kuitenkin näyttää hyvältä. Hiukset ovat aika iso osa ihmisen ulkonäköä ja persoonaa.

Minä sanoisin että älä leikkaa. Ainakaan suorilta. Koita sitä polkkaa ensin?

Minulla on ollut polkka monta kertaa, jo ihan lapsena se on se mikä minulle on leikattu.

Usein polkka on ollut kampaajalle vain se helppo ratkaisu, vaikka olen antanut vapaat kädet. Tiedän että pitäisi mennä ns. paremmalle kampaajalle..

Joten nyt ajattelin nimenomaan pyytää jotain ihan muuta. Hyviä pointteja kyllä.

Mutta kun näitä pitkiä ei saa edes muotoilutuotteilla oikein kivasti. Vain niin että ulos kehtaa mennä.

Vierailija
10/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä. Vaikka olisi millainen hiirenliruletti, niin pitkät hiukset kuuluvat naiselle. Olen siis itsekin nainen.

Mitäpä jos tulisit sieltä 50-luvulta nykyaikaan? Naiselle kuuluu sen mittaiset hiukset joista hän itse tykkää.

Vierailija
11/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen muuttuu ikäistyessään vähän miehen näköiseksi, nopeutat tätä prosessia laittamalla hiukset lyhyiksi. Toki teet sen itsesi takia, etkä miehiä miellyttääksesi pidä pitkiä hiuksia.

Miehenä sanon ei leikata ei.

Vierailija
12/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leikannut useita kertoja lyhyeksi. Välillä pidin ihan poikatukkaa ja rakastin sitä, sitten halusin vaihtelua ja kasvatin vähän pitemmäksi. Välillä annoin kasvaa niin pitkäksi kuin minulla ylipäänsä kasvaa (vähän olkapäiden alle), sitten leikkuutin polkan joka oli niskasta lyhyempi kuin edestä, sen jälkeen taas lyhyemmäksi, nyt on koronatukka eli rehottaa pitkänä kun en halua juosta kampaajalla, mutta jossain vaiheessa käyn taas kokeilemassa jotain uutta mallia.

Vierailija
13/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen muuttuu ikäistyessään vähän miehen näköiseksi, nopeutat tätä prosessia laittamalla hiukset lyhyiksi. Toki teet sen itsesi takia, etkä miehiä miellyttääksesi pidä pitkiä hiuksia.

Miehenä sanon ei leikata ei.

Toivottavasti pidät itsekin tuuheaa, mieluiten luonnostaan tummaa tukkaa.

Vierailija
14/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään lyhyistä hiuksistani muuten, mutta yllätyin siitä että kuinka paljon niitä joutuu laittamaan ojennukseen aamuisin. Ajattelin että lyhyt tukka olisi helppohoitoinen, eikä sille tarvitsisi tehdä juuri mitään, mutta asia on päinvastoin. Nukkuessa osa hiuksista liiskautuu päätä myöten, ja osa sojottaa herätessä kohti taivasta. Hiukset joutuu joka aamu ensin kastelemaan muotovaahdolla, ja sen jälkeen föönaamaan haluttuun muotoon ja suuntaan. Pitempi tukka oli siinä mielessä helpompi, että sen pystyi aina laittamaan poninhännälle, jos sille ei jaksanut tehdä mitään. Olen vähän kahden vaiheilla, että pidänkö lyhyen kampauksen, vai kasvatanko pitemmän.

Lyhyen tukan laittaminen ei kestä kauaa, on helppo ja korostaa kasvoja. Pitkä tukka vetää piirteitä alas ja siten vanhentaa.

Olen kerran nuorena kasvattanut pitkät hiukset eikä ollut hyvä oikein kenenkään mielestä.

Vierailija
15/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultralyhyt pixie on ollut ihan paras vaihtoehto minulle; tuo hieman särmää (ROHKEAN lyhyt!) ja kasvonpiirteet/ kaulan hyvin esille.

Jos pixie on vähänkään pidempi, niin sitä pitää laittaa enemmän.

Minulla myös oli aiemmin pitkä tukka, joka sopi paremmin nutturalle, kuin auki.

---> antaa vinkkiä siitä, että myös ihan lyhyt voisi sopia mainiosti.

Välillä oli myös polkka, mutta mistään muusta hiusmallista en ole saanut niin paljon kehuja, kuin lyhyestä pixiestä - myös miehiltä.

Väri on oma maantie harmaa, joka värjäyskierteiden jälkeen on ihana, kiiltävä ja terveen näköinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan