Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6. luokkalaisen merkittömiä vaatteita haukuttu-osa 2

Vierailija
11.09.2021 |

6. luokkalainen raivosi minulle, että olen tyhmä köyhä mummo, kun olen ostanut hänelle perus h&m, kappahl jne vaatteita.

"Keskiluokkaisten vanhempien lapset ovat häneltä kyselleet miksi ei ole Nike air-lenkkareita ja miten voi käyttää H&m hupparia.

Voi luoja, että oksettaa nykyajan meininki."

(Hyvä ketju-Täällä on moderointi jostain syystä kuin Valko-Venäjällä ja ketjuja pitää jatkaa, että voi yleensä kommentoida)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyaika on ihan p*rseestä. Ja hölmöt vanhemmat vielä oikein lietsovat asiaa lellimällä merkkivaatteilla kakaroitaan. Käytöstapoja ei omata, ainoastan pinnallisuus mielessä koko ajan."

Kotoa se kaikki lähtee. Katselen meilläpäin tällaisia pinnallisia mikkihiiri-isiä jotka kuljettavat merkkivaatteissa kulkavan lapsensa 200 m koulun pihaan, kun haluavat vain näyttää millainen auto perheestä löytyy.

Toisaalta, eivät ne lapsetkaan hölmöjä ole, kyllä ne munattoman mikkihiiren tai naisen tunnistavat.

Vierailija
2/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviltä ja normaaleilta vaatteilta kuulostavat. Mitä se kysyjille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on koulussa, jossa lapset pääosin keskiluokan tai ylemmän keskiluokan perheistä.

Just käytiin ostamassa vaatetta ja tärkein kriteeri oli, ettei näy mitään merkkiä. Tokmannilta löytyi sopiva.

Vierailija
4/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, provolta vaikuttaa, Kiusaaja keksii kyllä aiheen.

Vierailija
5/5 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette osta niitä vaatteita mitä lapsi haluaa?