Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ikäeroasiaan. 23/31

Vierailija
21.10.2014 |

Olen tavannut muutaman viikko sitten miehen, mies on mukava ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta minua hiema mietityttää ikäeromme, olen itse 23 ja mies 31, mielestäni yhdessä ollessa tämä ikäero ei korostu, mutta aina yksin ollessa hieman mietityttää. Mitä mieltä olette voisiko tämä toimia missään olosuhteissa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon ikäinen on noin nuoren kanssa? Eikö miehellä ole mitään halua vakiintua/aloittaa perhe-elämää yms? Oletko vain huvia, kun sopivaa omanikäistä vaimoehdokasta ei ole löytynyt? Mitä yhteistö teillä voi olla? En usko, että toimii pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt 26 ja mies 35. Tavattiin, kun olin 20 ja hyvin menee :)

Kaikki ollaan saatu yhdistettyä, omat perheet sekä kaverit. Nyt odotellaan esikoista.

Mies on kyllä paljon ikäistään nuoremman oloinen, josta johtuen uskon, että tämä on toiminut.

Vierailija
4/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voi :) oma kohtaista kokemusta ei ole, mutta parhaan kaverini vanhemmilla on 10 vuotta ikäeroa, nainen oli 20 kun tapasivat.... Olivat melkein 40 vuotta naimisissa kunnes mies äkillisesti kuoli...

Vierailija
5/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 23 ja mies 28 ja hyvin toimii! Miksei toimis teilläkin?

Vierailija
6/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäero toisinpäin, mies on mua 9 vuotta nuorempi. Ainoa miinus on ollut se että hänen kaverinsa oli tosi lapsellisia ja alussa ne "vierasti" mua. Enempi on oltu sitte tekemisissä mun kavereitten kans. Mies on ikäistään paljon kypsempi ollut aina. Kahdestaan kun ollaan niin ei ikäeroa ajattele oikeastaan koskaan. Korkeintaan jos puhutaan jostain vanhasta telkkariohjelmasta niin huomaa että ai niin et sä oo nähnytkään kun et ollu vielä syntyny =) Alussa mietin jonkin verran että mitä muut ajattelee. Mutta yllättävän vähän on tullu mitään kommentteja. Minä oon kai aika nuoren näköinen niin meistä ei kauheasti huomaa että on pitkä ikäero.

Vierailija
7/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosuhteissa epäilyttää lähinnä se, että suhteesta tulee helposti epätasa-arvoinen ja epätasapainoinen jos nuorempi osapuoli on vielä melko nuori. Jos olet itsevarma ja oman arvosi tunteva, ja mies puolestaan ei ole dominoiva tai manipuloiva, voin uskoa että suhteenne voisi toimia.

Vierailija
8/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii itse olen 21 ja mies 29. Se ikä on vain numeroita

Vierailija
9/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toi ikäero toiminu ainakaan mulla. Mies 13 vuotta vanhempi ja erottiin, koska mies niin epäkypsä henkisesti. Mutta vissiin harvemmin näin päin :D

Vierailija
10/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oli opiskeluaikana tuollainen pari. Naisen valitus kuului seinän läpi joskus aamuyöhön saakka. Ilmeisesti mies sai nuoresta naisestaan lisävirtaa.

Vierailija
11/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:41"]

Joo ei toi ikäero toiminu ainakaan mulla. Mies 13 vuotta vanhempi ja erottiin, koska mies niin epäkypsä henkisesti. Mutta vissiin harvemmin näin päin :D

[/quote]

Ei välttämättä kuitenkaan niin harvinaista. Tavallaan loogista, että epäkypsä on nimenomaan kiinnostunut nuoremmista, jotka ovat yleensä paremmin samalla aaltopituudella.

Vierailija
12/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa mitään jos molempien aiemmat suhteet on olleet omanikäisiin. Jotakin vikaa siinä on jos aina vaan pitää puolison olla paljon nuorempi tai vanhempi.

Vierailija
13/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:45"]

Eihän tossa mitään jos molempien aiemmat suhteet on olleet omanikäisiin. Jotakin vikaa siinä on jos aina vaan pitää puolison olla paljon nuorempi tai vanhempi.

[/quote]

Että niinku keräilee tietyn ikäisten sarjaa? Itellä se oli sattumaa että törmäsi nykyiseen mieheen. Minkäpä sitä iälle mahtaa, omalle tai toisen. 

Vierailija
14/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ainakin meillä. Mä olin 22 v ja mies 31 v, sillon kun tavattiin. Takana on nyt 7 vuotta yhdessäoloa, josta 3,5 v naimisissa.

Vierailija
15/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä miehet alkaa yleensä pappautua? Ensimerkit?

Vierailija
16/16 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan tuo ikaero ole mitaan!! Siita vaan jos hyvlta tuntuu ja suhde toimii