Erikoisin paikka jossa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (33)
Rajavyöhykkeellä, armeija-alueella.
Mökkisaunan terassi keskellä päivää kun saunan takana istui pihalla porukkaa juttelemassa samaan aikaan
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:20"]
??
[/quote]
AP lisää vielä että miten olette päätyneet kyseiseen paikkaan sekstailemaan?
-AP
Kerrostalon häkkivarasto talvella. Oli bileet kotiosoitteessa eikä mahtunu naimaan huomaamatta siellä
Lintutornissa, yökerhon vessassa, kerrostalon kellarissa, autossa...
M35
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:20"]
??
[/quote] Lähellä Saloa, keskellä peltoa kiveä vasten joka oli n.10-15m rantaradasta. Kun Turun juna ajoi ohi, aika moni katseli junan ikkunoista panoamme. Se lisäsi meidän molempien kiimaa.
Auton konepellin päällä. Nainen oli alussa selällään jalat olkapäitteni päällä, sitten hän otti suihin ja pyysi takaapäipanoa. Minähän painoin menemään, saimme kummatkin orgasmin kun laukesin. Perhana silloin sinne levähdysalueelle tuli pari autoa, heillä näytti olevan hauskaa katseltavaa.M50+.
Armeijan kasarmialueella. Siihen aikaan naiset eivät vielä armeijaan päässeet ja mulla oli parin illan suhde yhden kapiaisen kanssa. Soltut auttoivat mua pääsemään kasarmialueelle (suljettu saari) muilta piilossa.
Kirkon rappusilla saatu suihinotto päiväsaikaan vieläkin muistissa:)Kaupan sovituskopissa,yleisellä pyykkituvalla toisen vuorolla panin 18v gimmaa:) kyllä kiihotti Se kiinni jäämisen pelko...parvekkeella mihin näkyi muista taloista..junan vessassa
Näköalatornissa.. näkyvyys sieltä noin 2km. Mahtavat maisemat takaapäin lykkiessä. Torni noin 20m korkea.
Rohkeimmat paikat, joissa olen harrastanut sooloseksiä, ovat junan penkki lähes täydessä vaunussa ja pitkän matkan bussi, kun viereisellä penkillä (toisella puolen käytävää) istui ihminen.
Uima-altaassa keskellä päivää, ja oli täynnä muita ihmisiä... eikä vain kerran. Ehkä joku näki, ehkä ei, parempi jos näki.
Pururadan alikulkutunnelissa, josta häiriön jälkeen siirryttiin kerrostalon rappukäytävään. Housut molemmilla nilkoissa lähetyssaarnaaja-asennossa, en kestänyt enää kauaa (paikka varmaan vaikutti), vedin viime hetkellä ulos ja vetelin viime vedot pakaroiden ja lattian väliin. Tyttöystävä mainitsi myöhemmin yöllä niljakkaasta liukkaudesta pakaroiden välissä, vaikka pääosa jäi kyllä sinne lattialle. Oltiin 16 ja 17v ja pirun kiimaisia jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:45"]
Kirkon rappusilla saatu suihinotto päiväsaikaan vieläkin muistissa:)Kaupan sovituskopissa,yleisellä pyykkituvalla toisen vuorolla panin 18v gimmaa:) kyllä kiihotti Se kiinni jäämisen pelko...parvekkeella mihin näkyi muista taloista..junan vessassa
[/quote]
Oliko gimma joku hoitosi vai random naapuri ?
Senaatintorilla autossa ruuhka-aikaan. Ikkunat tosin huurussa sisältä. Bussin takapenkillä ilta-aikaan matkalla bileistä kotiin. Kaivopuiston konsertissa vilttiin kääriytyneenä. Siinä keinuttiin musiikin tahtiin..... Kerrostalon kellarissa, vintissä, saunassa, pesutuvassa nuorena ja kiimaisena kun kotiin ei voinu ketään viedä...... jne
Senaatintorilla autossa ruuhka-aikaan. Ikkunat tosin huurussa sisältä. Bussin takapenkillä ilta-aikaan matkalla bileistä kotiin. Kaivopuiston konsertissa vilttiin kääriytyneenä. Siinä keinuttiin musiikin tahtiin..... Kerrostalon kellarissa, vintissä, saunassa, pesutuvassa nuorena ja kiimaisena kun kotiin ei voinu ketään viedä...... jne
Mä taidan olla tosi tylsä tyyppi. Rohkein ja vähänkään erikoisempi paikka, jossa oon ollut yhdynnässä, on henkilöauto parkkipaikalla. Jäi muistikuva, että oli tosi ahdasta ja hankalaa. Oli vielä talvi ja kummallakin oli paljon vaatteita päällä. Silloin olin nuori ja kumppani oli poikaystäväni, nykyisin aviomieheni.
Hissi, autossa motarilla, ja mitä muita..