Näyttelijä Ville Keskilä
Tietääkö joku, missä Ville Keskilä näyttelee tällä hetkellä?
Tekee ilmeisesti freenä keikkajuttuja, mutta onko kiinnitettynä mihinkään teatteriin?
Mielelläni kävisin katsomassa :)
Kommentit (11)
Vähän vanha ketju, mutta onkohan Keskilä ensi kesänä mukana jossain kesäteatterissa?
Google ei kerro miehen nykyisistä näyttelijähommista juuri mitään sen Saikkua kiitos- jutun lisäksi.
Ville Keskilä näyttelee kesällä ainakin Hämeenlinnan uudessa kesäteatterissa, Syntipukissa.
Ok näyttelijä vaikka leimaantunutkin ikuisesti Kotikadun Teemuksi. Harmi että aktiivinen tupakanpoltto näkyy jo miehen naamassa ja erityisesti hampaissa. :(
Näin sen viime viikolla itiksen Prismassa.
Ei ole Jenni Aholan ex-mies, vaan on jo pitkään ollut liitossa näyttelijä Leenamari Unhon kanssa.
Keskilä on aivan huippu tämän kesän Syntipukissa, Hämeenlinnnan kesäteatterissa.
en ole tiennytkään, että polttaa tupakkaa, olen aina pitänyt häntä enempikin urheilijana.
Ville Keskilä näyttää siltä, että alko maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ville Keskilä näyttää siltä, että alko maistuu.
Samaa katsoin kun esiintyi Aallonmurtajassa. Olen pari vuotta Villeä nuorempi ja olin ihan lovena Villeen kun esiintyi Kotikadussa. Enää ei näytä lainkaan samalta :(
Todella hyvä näyttelijä. Toivottavasti näkyisi TV rooleissa.
Minuakin kiinnostaisi, ja yleensäkin kiinnostaisi tietää, mitä kuuluu Kotikadun näyttelijöille nykyisin.