Kenet näistä miehistä ottaisit jos pakko?
Tässä vaihtoehdot aivan kuin oikeasta elämästä:
1. Täysin suomalainen öykkärimies joka on mukava ja kohteliastakin kohteliaampi selvinpäin mutta kännissä haukkuu huoraksi ja lähtee tapailemaan ex-tyttöystäviään, tupakoi silloin tällöin. Käy töissä silloin tällöin.
2. Tumma afrikkalais/intialaismies joka on mukava, ei käytä alkoholia, ei tupakoi, opiskelee ja käy töissä samaan aikaan, haaveilee vakavasta suhteesta uskollisen naisen kanssa.
3. Sinua lyhyempi mies joka on jotain näiden kahden väliltä
Kommentit (11)
Yritätkö ap perustella omaa neekeriäsi?
Minä kun luulin että mies valitaan luonteen mukaan, ja pitääkö hänestä...
Eiköhän ne kaikki orjiksi pääsisi. Yks moppais lattiat, yks pesis ikkunat ja yks tekis ruoat.
2. Mun mielestä intialaistaustaiset miehet ovat seksikkäitä :)
Sen neekerin, mutta saisi olla pussi päässä.
Ykköstä on tullut kokeiltua liian kanssa, kakkosta en kokeilisi, kolmostakin on tullut kokeiltua. Ehkä se kolmosesta sopiva sekoitus löytyisi.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:48"]
Ykköstä on tullut kokeiltua liian kanssa, kakkosta en kokeilisi, kolmostakin on tullut kokeiltua. Ehkä se kolmosesta sopiva sekoitus löytyisi.
[/quoteJa tarkoitan siis että kokemusta on myös siitä että kolmonen onkin samalla myös nro 1.
Ykkösen oon jo kokenut, neekeriä en ottaisi enkä varsinkaan intialaista koska vihaan currycurry!-ruokaa. Joten ottaisin varmaan sen kolmosen eli uskovaisen mulattikääpiön joka polttaa ja kokkaa.
Juoppoa tai juopon välimallia en ikinä ottaisi niin että nro 2 on ainoa vaihtoehto.