Inhoan kaikkea liikuntaa
Silti liikun ihan vaan terveydellisistä syistä. En saa mitään kiksejä siitä ja inhottaa kun joutuu suihkuun sen jälkeen. Olen kokeillut eri lajeja ja parantanu tuloksia mut mitään tyydytystä en siitä saa. Se on vaan pelkkää suoritusta alusta loppuun ilman nautinnon häivääkään. Jos keksittäis kunnonkohotuspilleri, niin söisin niitä. Muita?
Kommentit (4)
Sama paitsi minä en liiku EDES niistä terveydellisistä syistä vaikka pitäis kyllä. En vaan saa itseäni lenkille, varsinkaan tähän vuodenaikaan, en VARMASTI lähde vapaaehtoisesti ulos!
Muistanneeko joku, minä olin se, joka syksyllä kyseli liikunnasta saadun euforisen olon perään. Olin juuri aloittanut lenkkeilyn, ja kyllä oli euforiat kaukana siitä touhusta..=)
Nyt ollaan siinä tilanteessa, että odotan innolla jokapäiväistä juoksulenkkiäni. Se tunne kun näet ja tunnet jaksavasi ja jaksavasi..Kun jalat kipittävät kuin itsestään ja tunnet sen voimantunteen valtaavan koko kehon..Olen koukussa siihen fiilikseen. Alussa en ihan oikeasti osannut/jaksanut juosta ollenkaan.
Nykyään lähden lenkille hakemaan sitä hyvää oloa, ihan sama laihtuuko siinä vai ei..=)
Kertoisitko vähän lisää? Miten liikut ja miten kauan olet liikkunut? Minkä ikäinen olet? Mä nimittäin koin nuorempana noin, mutten enää. En ole mikään himoliikkuja, mutta saan kyllä liikkumisesta kiksejä!