Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska parisuhde ja kauanko siitä tarvitsee kärsiä?

Yolo
11.09.2021 |

Mikä on arvoisan raadin mielipide. Jos parisuhde on kestänyt yli 20v ja kaikki parisuhteessa on silkkaa paskaa. (Paitsi lapset) Ja kun sanon paskaa niin tarkoitan korjaamatonta paskaa mitä ei enää korjata parisuhdeterapiassa käymisellä.

Itse olen ajatellut että kun lapset on kasvatettu niin hyvin kun omat rahkeet riittää ja ovat muuttaneet pois kotoa niin eukon voi jättää oman onnensa nojaan. Omalla kohdalla tämä tarkoittaa vielä n.6-7 vuoden kärsimystä.
Sitten kaikki kolme lasta ovat muuttaneet pois kotoa oletettavasti.

Kertaalleen yritin irtautua parisuhteesta jonka seurauksena eukko itki ja kitisi viikon putkeen kuinka paska ihminen olen kun jätän muka lapset. Ilmoitin halukkuuden ottaa lapset itselleni olenhan ainoa työssä käyvä aikuinen joka maksaa ja on maksanut kaikki laskut 20+vuotta.

Syyllistäminen ja siitä aiheutunut paskaolo pakotti jäämään parisuhteeseen.

Tilanne on vähintääkin haastava. Onneksi olen saannut asiota keskusteltua työterveydessä. Ei vaan luonne anna periksi sanoa eukolle suoraan että usemmiten jopa vihaan häntä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fibat, mut vaa toistepäi. Yli 20v yhdessä, mut toivoisin, että tuo äijä tuosta vaa häipyis.

Vierailija
22/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kärsiä. Paskasta parisuhteesta kärsii myös teidän lapsenne, jotka oppii kotoa tietynlaisen ahdistuksen mallin ja sen, ettei vanhemmat näytä hellyyttä toisilleen. Ja sen he kantavat omiin parisuhteisiinsa tai terapeutille, kunhan ovat ensin hukuttaneet sitä omaa ahdistustaan viinaan ja päihteisiin. 

Noin voi käydä. 

Lapsenne ovat jo sen ikäisiä, että osaavat varmaan tehdä omia päätelmiä ja myös itsenäisesti liikkua vanhempiensa välillä. Voit etsiä asunnon läheltä lapsiasi. Esim. minun paras ystäväni erosi miehensä kanssa aikoinaan siten, että mies muutti kilometrin päähän ja silloin kouluikäiset lapset liikkui vapaasti vanhemmalta toiselle. Heidän parisuhteensa oli siis ihan kuollut eikä siihen liittynyt mitään väkivaltaa, draamaa tai kolmansia osapuolia, se oli klassinen eroon kasvaminen. Olen molempien ystävä (oma mieheni ja hänen ex-miehensä ovat ystäviä yhteisen  harrastuksen kautta ja tämä on tapahtunut vuosia eronsa jälkeen) ja kummankin mielestä ero oli hyvä päätös. Kännykkä-aikakaudella oli aika helppoa tiedottaa missä muksut on, usein tuli ilmo että meen yöksi iskälle. Äiti sitten vaan tarkisti, että pitikö paikkansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekuntiakaan tarvitse kärsiä. Lopetat sen tänään.

Ihan oikeasti, siinä vaiheessa kun oma mielenterveys on uhattuna niin ei jäädä vielä kuudeksi vuodeksi tuhoamaan omaa ja läheisten hyvinvointia. Teillä kaikilla on oikeus tasapainoiseen elämään ja nyt se ei todellakaan kuulosta siltä.

Vierailija
24/28 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen parisuhteessa jossa kaikki on aivan sama, EVVK, en tiedä missä muija menee, kai sillä on joku rakastaja, mutta minua ei oikeastaan edes kiinnosta.

Vierailija
25/28 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Eroa. 

Voi hyvää päivää, ketään pakoteta elämään parisuhteessa.

Vierailija
26/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa erota, iso omakotitalo, kaksi autoa, kesämökki ja yhteinen yritys.

Pakko vaan jaksaa miestä.

Vierailija
27/28 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on suhde jossa mies syyllistää sanallisesti koko ajan! Hän syyttää jopa siitä, kun minulla on ollut ex kumppaneita, miten olen n****nut heidän kanssa. ( voiko olla enää sairaampaa) koitan jaksaa  mutta en jaksa. Raha on ainut syy miksi tässä enää olen . ( mies käyttää valtaa rahallakin) 

Vierailija
28/28 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans .. paskassa suhteessa. Naimisissa oltu 19v, yhdessä reilut 20. Joskus tuossa lihavassa väsyneessä juopossa olen jotain nähnyt. Silloin ennen ku alkoholi ei ollut tärkeämpää kuin itsestään huolehtiminen.. Ei oo valitettavasti varaa erota, tai ainahan on, mutta lapset jäisi ilman mummun heille varta vasten testamenttaamaa mökkiä tontteineen ja veneineen.