Miksi teinitytöt ryhtyvät jossain vaiheessa käymässä suihkussa vähän väliä ja tooodella pitkään?
Saattaa mennä joskus 15-20 minuuttiakin kerrallaan! Mikä ajatus tuossa on takana? Pojillahan tuollaista ilmiötä ei tapahdu, hyvä kun pikaisesti hampaat pesevät. Sanokaa te, jotka tiedätte.
Kommentit (50)
Kyllä mun poika asuessaan kotona oli pitkiä aikoja suihkussa.
Hiuksiin miljoona eri tuotetta, hiusnaamioita, shampoot, hoitoaineet...
Sheivaaminen vie myös aikaa.
Tiedän kyllä mitä tarkoitit, aika väsynyt provo.
Itse teininä kävin lämmittelemässä kuumassa suihkussa. Paleli usein (paikallaan olon takia...). En toki voi puhua muiden puolesta.
Tytöt on saaneet sitä, kyllä arvaat mitä.
Pestään sitten paikkojaan.
Eihän tuo ole mitenkään pitkä aika, jos vettä ei koko ajan lorottele. Pitkien ja paksujen hiusten pesemiseen ja hoitamiseen menee aikaa. Itse pidän esim. hiusmaskia 10min. Sitten vielä sheivailut niin 20min on jo aika hyvä suoritus. Ja teini-iässähän sitä juuri tuleekin aloittaa tiheämpi peseytyminen.
Lapset ei juuri haise, teininä alkaa haista.
Ja pojat ne suihkussa vasta viipyykin, juuri siitä syystä mistä tyttöjä syytät.
Imukuppidildo kylpyhuoneen seinälle ja lämmintä vettä päälle
No tuliko yllätyksenä, että siinä saattaa tosiaan mennä se 20 min ja ylikin, että nainen on valmis?
Oksettavaa että ihmiset puhuu alaikäistä tytöistä tähän sävyyn!
15-20min on ihan normaali aika suihkussa käymiseen.
Meillä menee vesimksuun 20 euroa kuukaudessa vaikkei vettä käytettäisi pisaraakaan. Ei todellakaan harrasteta yhtään turhaa veden kulutusta.
Se joka ei maksa vesilaskua niin ei tarvitse yhtään ajatella kuinka kallista sellainen turha huvi on. Käskisin nuoren mennä uimahalliin vettä lotraamaan.
Olin vain tuuli ja kesä kääntyi ja itseeni puhalsin.
Tyttö on lukenut peukutusjuttuja vauvasivulla ja teki mieli mennä suihkuun peukuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Olin vain tuuli ja kesä kääntyi ja itseeni puhalsin.
tämmöset psykoosit tälle päivälle
Huonosti käyttäytyvät pojat ja setämiehet alkaa kyyläämään ja ahdistelemaan, tulee likainen olo :(
Kaikilla ei ole saunavuoroa. Nykyään ollaan siihen aikaan vielä töissä eli mielestäni voi olla kauemmin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Hieroo pimpsukkaa lämpimässä suihkussa
Onneksi teinipojat eivät koskaan runkkaa.
semmonen kyylä siellä sitten sekuntaattoria vahtaa... Tarkistat varmaan teinin puhelimesta viestit jne.
Kuuma vesi lievittää ahdistusta ja masennusta. On oikein tutkittu tätäkin että pitkään suihkussa viihtyminen voi olla merkki mielenterveysongelmista. Toisaaltaan pesemättömyys on toisessa ääripäässä ja syyt samat.
Masturboivat suihkulla