Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörtyilu kuukautiskivuissa?

Vierailija
21.10.2014 |

Voiko kivut vain olla niin kovat vai onko vaihtoehtoina vaan syövät tai endometrioosi?

En ole tällaisista kivuista nuorempana kärsinyt vaan vasta muutamia vuosia yli 20-vuotiaana.

Ahdistaa. Kivut ovat lyhyitä sykäyksiä, ja tuntuu, että joku kiskoisi peräsuolta suoraksi. Kipu viiltää nopeasti mutta tehokkaasti ja tekee minut hetkeksi toimintakyvyttömäksi. Mutta yleensä tämä tapahtuu vain kuukautisten ensimmäisen päivän aikana eikä toistu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:43"]

Mullakon oli tätä, jos en ollu ottanut särkylääkettä. Ei mussa mitään vikaa ole ja sain juuri lapsenkin ensi yrittämällä. Kivut loppui synnytykseen kokonaan.

[/quote]

Kuinka kauan synnytyksestä on? Minullakin ehkä kuudet ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen oli kivuttomat kun ennen raskautta todella kivuliaat. Mutta sitten oli paluu taas yhtä kauheisiin kipuihin...

Vierailija
22/23 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jostain että tekevät peräsuolitähystyksen jos epäillään endometrioosin aiheuttamia hyytymiä suolessa. apua! en halua edes ajatella tuskaa mitä se aiheuttaisi. toisaalta menisi ilman tutkimuksia kai pahemmaksi.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:34"]Mä ainakin olen ihan normaalisti pystynyt pyöräilemään, vaikka onkin menkat. Kuntoni on hyvä. Pyöräilen kesät talvet 10km:n työmatkan.
[/quote]
Luitko nyt otsikon vähän väärin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi