Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 22 ja joka päivä 5km:n lenkki, satoi tai paistoi.

Vierailija
21.10.2014 |

Yleensä juoksen, mutta välillä vaihtelun vuoksi otan kävelysauvat ja reippaasti kävelen. Tätä olen tehnyt joka ainoa päivä myös sen hirveän alkupahoinvoinnin aikana  ja mulle ainakin nimenomaa liikunta on auttanut huonoon oloon ja väsymykseen. Lähtekää lenkille niin vaivat katoaa! 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ojentaa mitalin*

Vierailija
2/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:04"]

*ojentaa mitalin*

[/quote]

*ap kiittää*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiiltävä? Mukavahan se on, jos pahaan oloon on löytynyt helpotusta. :)

Vierailija
4/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla hyviä kokemuksia raskausajan liikunnasta. :)

Minulla on viikkoja vasta 13+jotain, mutta olen ajatellut pyöräillä työmatkat niin kauan kuin pystyn. Koiran kanssa tulee käveltyä joka päivä. Ratsastuskin onnistuu vielä hienosti, mutta ajattelin sen pian turvallisuussyistä vaihtaa uintiin ja kuntosaliin. Aikahan sen näyttää, miten liikkuminen sujuu.

Vierailija
5/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan juuri tiputuksessa rask.pahoinvoinnin ja oksentelun takia. Rv.18. Että näin. Tasan ei käy ja silleesti.

Vierailija
6/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jumpassa vielä edellispäivänä ennen synnytystä. Alkuun oli pahoinvointia ja tipassa olin myös, mutta heti kun kykenin, niin jatkoin liikkumista. Nyt synnytyksestä 3 viikkoa ja viikko sitten kävin salilla ja jumpassa ekan kerran. Sitä ennen vaan kävelyä, kun epihaava kipuili.

Vierailija
7/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin vielä synnytyssalissa zumbatunnin kätilöille. Kyllä helpotti kipuja reipas liikunta. Tunti synnytyksen jälkeen tein jo aurinkotervehdystä, kun sillä joogalla on niin mieltä rauhoittava ja tasapainottava vaikutus :)

Vierailija
8/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin jaksoin viikolle 28 asti sit alko kivut:) nyt ei pysty enää, loppu häämöttää jo :)

Vierailija
9/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua. :)

Vierailija
10/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:25"]Kiva kuulla hyviä kokemuksia raskausajan liikunnasta. :)

Minulla on viikkoja vasta 13+jotain, mutta olen ajatellut pyöräillä työmatkat niin kauan kuin pystyn. Koiran kanssa tulee käveltyä joka päivä. Ratsastuskin onnistuu vielä hienosti, mutta ajattelin sen pian turvallisuussyistä vaihtaa uintiin ja kuntosaliin. Aikahan sen näyttää, miten liikkuminen sujuu.
[/quote]
Mä pistin ratsastuksen tauolle noin rv 20 kun housut ei mennyt enää kiinni, eikä vatsalihakset enää oikein toimineet niinkuin piti. :) suositus kuulemma on että viimeistään puolen välin jälkeen lopettaa, ratsastus saattaa löysyttää paikkoja ja aiheuttaa lonkka yms. kipuja. Ja onhan se toki iso riski se putoaminen.

Vierailija
11/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa et on muitakin liikkuvaisia odottajia. Täällä rv. 25 ja olen ajanut vielä pyörällä 2,7 km aamuin illoin töihin. Eli aivan samoin, kuten tein ennen raskautumistanikin. Nyt on vaan alkaneet liitoskivut vaivaamaan ja kohta kun alkaa liukkaat, niin pitänee pyörällä töihin kulkeminen lopettaa. Viikonloppuisin ja vapaapäivinä teen yleensä suunillleen 4-5 km sauvakävelylenkin ja muutenkin olen koko tään raskausajan tuntenut olevani elämäni kunnossa. 

Vierailija
12/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait liikunta on hyväksi. Ihminen on luotu liikkumaan ja paikkoillaan istuminen se vasta lujille ottaakin ja tuntuu selässä.

Vierailija
13/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:48"]

Minä vedin vielä synnytyssalissa zumbatunnin kätilöille. Kyllä helpotti kipuja reipas liikunta. Tunti synnytyksen jälkeen tein jo aurinkotervehdystä, kun sillä joogalla on niin mieltä rauhoittava ja tasapainottava vaikutus :)

[/quote]

:D

Vierailija
14/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:48"]Minä vedin vielä synnytyssalissa zumbatunnin kätilöille. Kyllä helpotti kipuja reipas liikunta. Tunti synnytyksen jälkeen tein jo aurinkotervehdystä, kun sillä joogalla on niin mieltä rauhoittava ja tasapainottava vaikutus :)
[/quote]

Tää oli paras, kiitos nauruista

Vierailija
15/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin laitat muut lapset siksi aikaa? jaksatko töiden jälkeen hyvin?

Vierailija
16/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein uskonut, että liikunta olisi hyvästä liikunnasta aiheutuville supistuksille, joten mieluummin pidin vauvan vatsassa kuin itseni hyväkuntoisena.

Vierailija
17/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:57"]

mihin laitat muut lapset siksi aikaa? jaksatko töiden jälkeen hyvin?

[/quote]

Hyvin jaksan töisen jälkeen. Vanhemmat lapset (2 kpl) on jo sen verran isoja, että pärjäävät keskenään kotona sen ajan tai ovat kavereillaan/harrastuksissaan tai ovat isänsä kanssa kotona. Voin kyllä kertoa että monta kertaa on ollut sellainen olo etten millään viittis lähteä, vettä tihuuttaa tai muuten vaan sohvalla löhöily houkuttais ennemmin, mutta silti olen "pakottanut" itseni liikkeelle ja ei kyllä koskaan ole lenkin jälkeen kaduttanut että tuli lähdettyä! -ap

Vierailija
18/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no eihän rv 22 nyt vielä pitkällä ole. Mahakin on aika pieni, sen verran on kokoa, että näkyy.

Vierailija
19/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:42"]Mä kävin jumpassa vielä edellispäivänä ennen synnytystä. Alkuun oli pahoinvointia ja tipassa olin myös, mutta heti kun kykenin, niin jatkoin liikkumista. Nyt synnytyksestä 3 viikkoa ja viikko sitten kävin salilla ja jumpassa ekan kerran. Sitä ennen vaan kävelyä, kun epihaava kipuili.
[/quote]
Zumbasko se kätilö oikeasti sun kanssa? :D

Vierailija
20/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salia kaipaan mutta alkuraskauden huono ja väsynyt olo on saanut liikunnan minimiin. Viikkoja vasta 7+1, kyllä mä tästä vielä takaisin puntillekin pääsen kunhan tää alku helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan