Haittaako jos kaksi naista hyväilevät toisiaan jossain nurkkauksessa?
Kommentit (56)
Ei, jos tekevät sen täällä mun yksiössä.
Ei ole sukupuolikysymys. Ei mitään ongelmaa muutoin, paitsi jos on kyseessä sosiaalinen tilaisuus, niin jonkun pariskunnan eristäytyminen hyväilyn merkeissä sulkee heidät ryhmän ulkopuolelle. Jos on esimerkiksi yökerho enkä tunne ko pariskuntaa niin ei häiritse. Ihmiset saa tehdä mitä huvittaa kunhan vaatteet pysyy päällä julkisella paikalla. Jos ei pysy, niin sitten hotelliin.
M52
Ei haittaa. Mielelläni katselisin sivusta ja ehkä tyydyttäisin samalla itseäni. M35
Ap voisi määritellä nurkkauksen vähän tarkemmin.
Onko kyseessä yleisen saunan vai päiväkodin lepohuoneen nurkkaus, vai mikä?
En ymmärrä miksi muiden seksuaalinen suuntauminen kuuluisi mulle. Mistä edes tietää jos toinen on bi, pitääkö mennä kysymään?
Miks tämä on sukupuolikysysmys? Jossei lasten nähe lääpi toisiaan eikä riisuvaatteita vaikka yökerhon ovella Mitä se mulle kuuluu mistä kuki tykkä
Vierailija kirjoitti:
Miks tämä on sukupuolikysysmys? Jossei lasten nähe lääpi toisiaan eikä riisuvaatteita vaikka yökerhon ovella Mitä se mulle kuuluu mistä kuki tykkä
Ja ku toisaalta, kunha ei oo lapsia katsomassa nii mitä sitte vaikka oisivat alasti. Onhan tuota lie kuki pannu julkisesti, joku nurkantaus, tai bussipysäki takune. Kaikki näkee mutta mitä sitte
No ei seksielämä kuulu lastenmaailmaan, vai antasikko ite lasten katsoa panemista. Minusta ap kysymys hyväilystä menee lastenmaailman yläpuolelle. Joku pusuttelu vielä käy
Lapset on ylisuojeltuja. Kukaan ei siitä järkyty vaikka tissit paljaana hyväilisivät toisiaan.
R Y xx S S Ä landiassa on kielletty se että lapsi on sadan metrin päästä samansukupuolen parista, mutta täällä ei ole vielä onneksi moista homokammoa. Ihan älytöntä menoa tällainen ei-saa-nähdä mitään touhu. Jo 10+ vuotiaat masturboi, se elämä on aika seksuaalista menoa.
Ei haittaa lainkaan. Toki enemmin pidän siitä kun oma vaimo ja tuttavapariskunnan nainen tekevät sitä meidän/heidän sängyssä ja me miehet seuraamme sivusta ja odotamme lupaa päästä mukaan sängylle
Julkinen lääppiminen ylipäätään on tyhmää.