Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon korvatulpista?

Vierailija
21.10.2014 |

onko vinkkejä miten eroon korvatulpista? olen muutenkin herkkäuninen, enkä enää osaa nukkua ilman :/ tulppia kokeilin esikoisen koliikki aikaan jotta sain joskus nukuttua, siitä asti niitä olen käyttänyt enkä osaa nukkua ilman, vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihdeillä otat tulpan päästä otteen ja nykäiset.

Vierailija
2/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelma on se, että olet tottunut niihin korvatulppien absoluuttiseen hiljaisuuteen ja nyt et saa unta ilman sitä? Sinun varmaan pitäisi uudelleen totuttaa itsesi ääniin. Kokeile nukkua yhdellä korvatulpalla toinen korva tyynyä vasten, josko se auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä pitäisi totutella eroon? Olen käyttänyt tulppia 15 vuotta eikä minulla ole syytä päästä niistä eroon.

Vierailija
4/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat totuttautumisen käyttämällä huonoja korvatulppia. Otat tavalliset tulpat ja varovasti leikkaat niitä saksilla halkaisijaltaan pienemmiksi tai käytät jo käytettyjä tulppia uusien sijaan. Näin tulpat eivät vaimenna yhtä paljon kuin ennen...

Vierailija
5/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea pitämään vain toista korvatulppaa ja nukahda tulpaton korva tyynyä vasten:) joa heräät yöllä vessaan yms noin ota tulpat pois ja nuku loppuyö ilman

Vierailija
6/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvatulpista mitään mutta näistä kuulosuojaimista varmaan pitäisi päästä eroon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan