Miten eroon korvatulpista?
onko vinkkejä miten eroon korvatulpista? olen muutenkin herkkäuninen, enkä enää osaa nukkua ilman :/ tulppia kokeilin esikoisen koliikki aikaan jotta sain joskus nukuttua, siitä asti niitä olen käyttänyt enkä osaa nukkua ilman, vinkkejä?
Kommentit (6)
Siis ongelma on se, että olet tottunut niihin korvatulppien absoluuttiseen hiljaisuuteen ja nyt et saa unta ilman sitä? Sinun varmaan pitäisi uudelleen totuttaa itsesi ääniin. Kokeile nukkua yhdellä korvatulpalla toinen korva tyynyä vasten, josko se auttaisi.
Miksi niistä pitäisi totutella eroon? Olen käyttänyt tulppia 15 vuotta eikä minulla ole syytä päästä niistä eroon.
Aloitat totuttautumisen käyttämällä huonoja korvatulppia. Otat tavalliset tulpat ja varovasti leikkaat niitä saksilla halkaisijaltaan pienemmiksi tai käytät jo käytettyjä tulppia uusien sijaan. Näin tulpat eivät vaimenna yhtä paljon kuin ennen...
upea pitämään vain toista korvatulppaa ja nukahda tulpaton korva tyynyä vasten:) joa heräät yöllä vessaan yms noin ota tulpat pois ja nuku loppuyö ilman
Ei korvatulpista mitään mutta näistä kuulosuojaimista varmaan pitäisi päästä eroon..
Pihdeillä otat tulpan päästä otteen ja nykäiset.