Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Renee Zellweger muuttunut tunnistamattomaksi!

Vierailija
21.10.2014 |

Täytyy sanoa, etten yleensä kannata kauneusleikkauksia, mutta tässä tapauksessa tuloksena on kauniimpi nainen!

Myöskään pajunvitsaksi itsensä laihduttaminen ei saa mua näyttämään peukkuja, mutta tämä kasvojen muutos, wow:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2801157/renee-zellweger-looks-drastically-different-elle-event.html

Aika selvästi kirurgi on koskenut ainakin raskaisiin yläluomiin, ja katse on nyt huomattavasti avarampi.

Mitäs tykkäätte? Onko Renee leikellyt turhaan persoonallisimmat kasvonpiirteensä pois?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kyllä tunnistanut! Ohhoh, noin "pieni" asia voi muuttaa ulkonäköä noin paljon.

Vierailija
42/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, voiko olla sama ihminenkään?! Tykkäsin entisestä lookistaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vaan zeta-jones..heti löytyy kuvia.

Vierailija
44/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunishan se on, mutta tuntuu näyttelijälle epäviisaalta muuttaa ulkonäkönsä noin täysin, kun on tullut tunnetuksi ja suosituksi nimenomaan tietyn näköisenä, ja kun pitäisi saada uusia töitä siihen vanhaan maineeseen rakentuen.

Vierailija
45/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksien varjopuoli, loppuelämä samalla ilmeellä..

Vierailija
46/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Oli paljon kauniimpi ennen.

Vierailija
47/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskillekin tehty jotain hymy on erillainen?
Vanha oli renee nyt jotain muuta.

Vierailija
48/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:15"]Mitä hemmettiä?! Tuohan on kuin eri ihminen! 
[/quote]

niin on. Onko edes sana?

Vierailija
49/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:28"]

Poskillekin tehty jotain hymy on erillainen? Vanha oli renee nyt jotain muuta.

[/quote]

Kai se on se botox mikä jäykistää hymyä?

Vierailija
50/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin puistattavaa. Oli paljon viehättävämpi ennen leikkausta. Sitä paitsi raskaat luomet ovat mielestäni omalla tavallaan karismaattiset, tai siis ne saattavat olla osatekijä karisman muodostumiseksi jonkun ihmisen kohdalla. Tässä esimerkki siitä, ja onneksi tämä upea lady on ymmärtänyt ikääntyä, kuten naisen kannattaisikin; luonnollisesti:

https://www.google.fi/search?q=charlotte+rampling&client=firefox-a&hs=u2u&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=N1FGVNT_K-bSygO72YDICw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1173&bih=616

Vierailija
51/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuo Reneen entiset silmäluomet-tihrusilmät, en voi meikata, kun luomet on niin piilossa ja ripsiväriä ei voi laittaa.

Kokoajan mulla on tunne, että olen väsynyt, kun silmät ei aukea.

En usko Reneen tehneen tuota "kauneuden" takia, ihan vaan mukavuussyistä. Tekisin itselleni ihan saman, jos olisi varaa.

Vierailija
52/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:30"]

Jotenkin puistattavaa. Oli paljon viehättävämpi ennen leikkausta. Sitä paitsi raskaat luomet ovat mielestäni omalla tavallaan karismaattiset, tai siis ne saattavat olla osatekijä karisman muodostumiseksi jonkun ihmisen kohdalla. Tässä esimerkki siitä, ja onneksi tämä upea lady on ymmärtänyt ikääntyä, kuten naisen kannattaisikin; luonnollisesti:

https://www.google.fi/search?q=charlotte+rampling&client=firefox-a&hs=u2u&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=N1FGVNT_K-bSygO72YDICw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1173&bih=616

[/quote]

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyR66F5zHpFQjWhwCFvF1ngjHsC3PxMFmlqKfMu2zRwFb2yumh8w

Tosi kaunis??!!

Vierailija
53/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkällä silmäluomileikkauksella ole saatu ihmistä noin kokonaisvaltaisen muuttuneeksi. On tehty paljonkin muuta aivan selvästi. Posket vedetty ylös, huulien muotoon on kajottu, siis selvästi sekä ylä- että alahuulen, otsakin jotenkin outo, kuin vahanukella.

22

Vierailija
54/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ennen niin suloinen!

Vierailija
55/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:32"]

Mulla on nuo Reneen entiset silmäluomet-tihrusilmät, en voi meikata, kun luomet on niin piilossa ja ripsiväriä ei voi laittaa.

En usko Reneen tehneen tuota "kauneuden" takia, ihan vaan mukavuussyistä. Tekisin itselleni ihan saman, jos olisi varaa.

[/quote]

Jep, tarpeeksi raskaina riippuvat luomet voivat olla lääketieteellinen haitta, rajoittavat jopa näkökenttää.

Vierailija
56/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on surullista. Miten niin ei voi "tihrusilmiä" meikata? Tottakai voi, mutta erilailla kuin esim. sellaisia Anitra Ahtola -silmiä! Minulla on raskaat luomet. Olen ne äidiltäni perinyt, eikä tulisi mieleenkään niitä leikellä, elleivät sitten haittaisi näköä.

Vierailija
57/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että leikkaus oli onnistunut, jos Renee tosissaan halusi yläluomistaan eroon, sillä katse vaikuttaa kuitenkin luonnolliselta, ja leikkaus olisi huomaamattoman oloinen jos ei tietäisi naisen aitoja piirteitä. Mutta persoonallisuutta kasvoista tosiaan hävisi. Mun mielestä ne raskaan luomet olivat söpöt.

Luulen, että suuri vaikutus on myös botoxilla. Julkkikset botoxoivat itsensä epäkiinnostaviksi vahanukeiksi. Toivottavasti tämäkin nainen nähdään vielä ilman botoxia, jolloin luonnollisemmat ilmeet kaunistaa. ap

Vierailija
58/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:32"]

[/quote]

Itsellänikin on hyvin saman näköiset silmät kuin Reneellä ennen mutta ei mull atuollaisia ongelmia ole. Meikata voi hyvinkin mutta se meikki täytyy tuoda ylös kulmaluulle asti, ei se toki näy jos sitä liikuvalle luomelle levittää... Joka päivä käytän vahvoja kolmiomaisia luomivärivarjostuksia, rajauksia ja ripsiväriä, ja nillä saan meikittöminä väsyneen näköiset roikkuluomisilmät jänniksi vinoiksi kissansilmiksi :)

Vierailija
59/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:30"]

[/quote]

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyR66F5zHpFQjWhwCFvF1ngjHsC3PxMFmlqKfMu2zRwFb2yumh8w

Tosi kaunis??!!

[/quote]

Sanoinko aivan niin? Puhuin karismasta ennen kaikkea, ja karisma päihittää mennen tullen tuollaisen sanonko minkä... Hän on jo ikääntynyt nainen, käsitätkö, joten kaipa ne vuodet alkavat joskus näkyä, ja se katsopas tavallaan kuuluu tähän elämän kiertokulkuun. Tuntuu, kuin jokin tarttuva vakava infektio saisi ihmisen toisensa jälkeen otteeseensa, kun aina uusia, näitä aiemmin ihan fiksun oloisia julkkisnaisia päätyy käsittämättömiin tekoihin pysyäkseen jotenkin muka nuorena...

Vierailija
60/92 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaa työtarjousten käydä kun meni persoonallisen ulkonäkönsä muuttamaan tusinanaamaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme