kyselisin vauvajumpasta............
oletteko ollut missään vauvajumpassa tai muskarissa?onko pienokainen viihtynyt siellä?olen ajatellut aloittaa muskarin,mutta mietin tykkääkö neiti siitä vai saako se raivokohtuksen muskarissa
Kommentit (2)
Aloitettin vauvajumpassa pojan ollessa 2 kk. Usein kävi niin että poika nukahti minun jumpatessani syliini. Huomasin että muutenkin että (siihen aikaan " vaativa" vauva) poika viihtyi siellä tosi hyvin, eikä itkenyt juuri koskaan jumpan aikana. Pojan ollessa 6 kk aloitettiinkin sitten yhdessä vetämään vauvajumppaa kuntosalilla jossa olen muuten töissä. Niiltä tunneiltakaan joita itse vedin, en muista puolelta vuodelta kuin ehkä kaksi kertaa jolloin poika olisi hermostunut.
Ensi viikosta jatkan vauvajumpan vetämistä töissä pehmolelun kanssa kun jo " isoksi" kasvanut poikani 1 v 2 kk menee hoitoon.
ja kuopuksen kanssa vauvajumpassa. Kokeiltiin myös muskaria, mutta mulle ei vaan sopinut se pelkkä loruttelu ja lauleskelu, halusin myös itse tehdä aktiivisemmin ja saada vähän hikeä pintaan ja esim. jumittuneille hartialihaksille helpotusta. Meille sopi vauvajumppa paremmin kuin muskari.