Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junteinta mitä olen ikinä nähnyt!

Vierailija
21.10.2014 |

Hotellissa jätetään paskat pönttöön papereineen haisemaan tai kamalat jarruraidat vähintään. Kustaan pitkin lattioita ja pöntön reunoja. Parhaassa tapauksessa löytyy mällit suihkusta tai peilistä. Pudotetaan sipsejä lattialle ja murskataan kävelemällä päälle. Tukitaan lavuaari nuuskalla. Poltetaan salaa huoneessa ja tumpit sekä muut roskat heitetään katolle.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ehkä mun mielestä kaikkein junteinta mitä tiedän:

Puhuminen ruoka suussa.

Leijona-korut ja -tatuoinnit, no yleensäkin KAIKKI tatuoinnit.

Julkisesti juopuneena esiintyminen.

Tupakointi ja nuuskan käyttö.

Vierailija
22/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jatkuvat junttialoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:38"]Onhan se myös hieman "junttia" käytöstä kun buffet-pöydästä lapataan kaikki ruokalajit samalle lautaselle. On silliä, on lammasta, on lasten lihapullia ja kakkuviipaleita sulassa sovussa.

Toisaalta, mikäpä siinä jos maistuu.

Ja toisaalta, buffet-ruokailu on myös junttia eli mokasin ;)
[/quote]

Mä olen siis sun mielestä juntti :D Just tultiin laivalta ja seisovassa pöydässä lappasin kaikki samalle lautaselle. Sentään jälkiruoat söin eri lautaselta.

Mun mielestä juntti on semmoinen, joka ylenkatsoo muita. On mukamas parempi kuin muut.

Vierailija
24/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit peilistä?? :D mahtaa olla itserakas ihminen joka kuvalleen mällää!!

Vierailija
25/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia on hotellihuoneen kylppäri, jossa ei ole vessaharjaa.

Niin mitäs sitten niille jarruraidoille teet?

Vierailija
26/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:47"]Kävin kerran Biltemassa sisällä.
[/quote]

Ootte kyllä lapsellisia ja ylimielisiä.

Vierailija
27/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:01"]Luojan kiitos minulla mielenterveyspotilaalla ei ole varaa hotelleihin, ties mitä tuhoa saisin siellä aikaan :O
[/quote]

Sama mulla :D

Vierailija
28/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies joi pirtua ja ammuskeli haulikolla ikkunasta pellolle verkkopaidassa ja lökäriverkkareissa, persvako pilkottaen. Junttia ehkä, mutta oli meillä vaan hauskaa.

Vierailija
29/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:14"]

Kesäviikonloppu alkamassa jossain Suomen sydänmailla. Perheen isä, leijona paksussa kettingissä kaulassa, nahka punoittaen hakee pari kaljakeissiä, lapsille pikkupullot limpparia ja halvinta grillikyrsää halpahallista. Rouvo kotona jo sytyttelee omatekoista juuri ja juuri kasassa pysyvää grilliä läskit pusuen kolme numeroa liian pienen napapaidan ja pinkeitten farkkujen välistä. Herrakin saapuu kaupasta ja avaa ensimmäisen keissin ynnä heittää ensimmäiset makkarat grillille tuleen palamaan. Lapset juovat heti limpparinsa ja vaativat lisää. Ei nyt, tulee niin kalliiksi. Karkkipäivän karkitkin herra jätti ostamatta, mutta koskaan ei unohdu kaljakeissit rouvalle ja itselleen. Siinä sitten pikkuhiljaa kaljapöhnä kasvaa ja lapset känisevät ja rouva nalkuttaa. Siinä se juntti-idylli parhaimmillaan!

[/quote]

Aika hyvin kuvailit. Pystyin näkemään mielessäni nämä hahmot todella elävästi.

Vierailija
30/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D

Vierailija
31/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä

Vierailija
32/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein junteinta on se, että ei tervehditä ihmisiä esimerkiksi juhlissa, etenkin puolituttujen kohdalla on noloa olla tervehtimättä. On myös junttia olla täysin tuppisuuna joka tilanteessa ja kyräillä niitä, jotka laittavat itsensä alttiiksi katseellesi ja keksivät säästä puhuttavaa, jotta ihmiset lämpenisivät. 

On junttia piikitellä joka käänteessä vaikka toisen omaisuudesta kuin jokin katkera ja väsynyt asfalttimies. 

Vierailija
33/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti on se, joka haukkuu homoja äänekkäästi tai tuo muuten esiin oman, erikoisen mielipiteensä ajattelematta, että pöydässä on mahdollisesti homo jolla on kiusaantunut olo. 

Vierailija
34/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset ollaan kaikki juntteja, ihan kaikki! :D

Vierailija
35/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hyvä puoli tossa on se että niiden sotkijoiden nimet on tiedossa ja voidaan laittaa lasku perään.

Vierailija
36/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:02"]

[/quote]

Emme ole. Tietyissä piireissä näkee sivistyneitä ihmisiä, jotka eivät poikkea saksalaisista tai ranskalaisista, mutta tämä ei suomessa korreloin varallisuuden kanssa. Tosi rikas voi olla täysin amis-juntti, jolla ei ole henkistä pääomaa eikä yleissivistystä tai minkään alan syvällistä ammattitaitoa eli koulutusta. 

Suurin osa suomalaisista on täysin juntteja, mutta niin on lähes koko afrikka ja suuri osa eurooppaa. Varsinkin entiset neuvostomaat ovat melkoisia takapajuloita vaikka vieraanvaraisuus onkin siellä kehittyneempi osa-alue. Puhumattakaan jostain espanjalaisesta tai kreikkalaisesta pikkukylästä. 

Vierailija
37/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:59"]Junteinta? Miten huono käytös on junttia. Mun mielestä tuota tekee enemmin mielenterveyspotilaat tai ne kaikkea-muuta-kuin-juntit eli ökyrikkaat, joiden mielestä on ok, että rahvas siivoaa heidän paskansa jä jälkensä. Mutta mitä se juntti oikein tarkoittaa?
[/quote]

Minä mielenterveyspotilas ainakin siivoan itse hotellihuoneen mahdollisimman hyvään kuntoon ennenkuin kehtaan poistua sieltä. Petaan sängyn ja pesen vessan jos vessaharja löytyy. Huuhtelee lavuaarin, vien roskat pois. Oikein harmittaa kun hotellihuoneissa ei ole imuria. T. OCD

Vierailija
38/38 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:02"]

[/quote]

Emme ole. Tietyissä piireissä näkee sivistyneitä ihmisiä, jotka eivät poikkea saksalaisista tai ranskalaisista, mutta tämä ei suomessa korreloin varallisuuden kanssa. Tosi rikas voi olla täysin amis-juntti, jolla ei ole henkistä pääomaa eikä yleissivistystä tai minkään alan syvällistä ammattitaitoa eli koulutusta. 

[/quote]Hmm. Jos siis on vain amiksen käynyt, köyhä ja sairas, eikä yleissivistyskään ole kovin hyvä kun kouluaikoina opitut asiat ovat mielestä unohtuneet, eikä vaikkapa politiikka jaksa kiinnostaa kun omassakin elämässä on rankkaa eikä halua miettiä ylimääräisiä huolia, ei ole varaa matkustella (se köyhyys ja sairaus=työkyvyttömyys), on siis aina juntti?

Siis millään käytöksellä ei ole mitään väliä tai sydämen sivistyksellä tms.? Vai riittääkö pelkkä ammattikoulu jo juntin leimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi