Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin tai Dailyn vaipoista kokemuksia?! (ev)

Vierailija
11.08.2008 |

Olen tykännyt käyttää lapsella, mun mielestä ihan hyviä ja hinta ei kuitenkaan ole paha.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Dailyt on kyllä surkeita. Tosi ohuita ja menee helposti läpi niistä. Kuivaksiopettelevalla Dailyt on ok, mutta vauvalla nooot.

Vierailija
2/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/laatu suhteeltaan Lidl:n vaipat on parhaat.

Muut halppismerkit on huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljästi on tullut läpi, silloin vauvalla ripuli. Maksavat n. 9€/pkt ja riittävät pitkään. Samaa Toujours(tms.)-merkkiä taitavat olla kaikki? Eri kokoja löytyy hyvin ja myös esim. housuvaippoja.

Vierailija
4/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on käytetty. Lidlin vaipoilla mentiin kun löydettiin. Öisin oli Dailyn housuvaipat. Lämpimät suosittelut. Tosin onhan ne voinu parin vuoden aikana muutettu kun vaippoja ei ole tarvittu.

Vierailija
5/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho pysyi hyvänä kun käytettiin Lidlin teippivaippoja, Dailyn ja Pampersin vaipoista meni iho rikki.

Suosittelen lämpimästi Lidlin teippivaippoja.

Vierailija
6/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Lidlin teippivaippoja.

Kahdella lapsellä käytetty, yhteensä yli 4 vuotta.

Vierailija
7/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
8/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vuosi käytetty dailyn vaippoja. muita myös kokeiltu. olen ollut todella tyytyväinen. halpoja vaippoja, mutta hyviä

Vierailija
9/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dailysta ei kokemusta. Lidlin vaipoissa pojalla kostui aina vaipan yläreunasta vaatteet ja peppu tuli punaiseksi. Meillä toimii libero ilman mitään ongelmaa. Pampers jotenkin pieni ja peppu punainen, muumi ei toimi lainkaan.

Vierailija
10/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaipat (Toujours merkki on ainoa) ovat olleet ihan parhaita ja meillä vallan käytetty. Esikoiselle aikanaan etsittiin sopivaa laatua ja näissä on hinta-laatu-määräsuhde kohdallaan. Kuopuksella taas on käytetty vallan näitä Lidlin vaippoja, sen jälkeen kun olimme käyttäneet kaikki lahjaksi saadut pamperssit ja liberot. Ja tulemme käyttämään vaippakauden loppuun saakka.

Dailyista on sen verta kokemusta, etten tykännyt lainkaan. Vaippa tuntui ulkopuoleltakin märältä jo yhden pissan jälkeen! Eikä teipit pysyneet kiinni olleska.

Elikäs *suosittelen lämpimästi Lidlin vaippoja* :)

t.Ufa & tytöt 2/07, 4/08

Vierailija
11/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin Muumivaipat Lidlin halpisvaippoihin ja lapsi oppi kuivaksi =D

Vierailija
13/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin Lidlinvaippoja, mutta se haju oli sietämätön mikä niistä yhden pissin jälkeen lähti

Vierailija
14/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän niitä nykyisin enää ole kuin housuvaippoina... Harmittaa oikeen kun löysi edullisen vaippamerkin ja sitten niitä ei enää saakaan!

Vierailija
15/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampers on toinen suosikki, mutta musta noi Lidlin vaipat on jotenkin jämäkämmän ja paremmin istuvat ainakin meidän pojan pepulle :). Pari kertaa ovat vuotaneet ohi, mutta silloin olen kiinnittänyt ne itse huonosti. Muuten pysyvät pintakuivina ja hyvinä, vaikka tavaraa olisi kertynyt enemmänkin esim. yön aikana. Eivätkä mun mielestä haise.

Vierailija
16/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on Sevena, joka on vielä halvempi kuin Toujours. Ei ole kokemusta niistä, mutta ajattelin seuravaksi kokeilla.