Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut nainen, joka fantasioi melkein kaikista miehistä ympärillään?

Vierailija
10.09.2021 |

Kehtaatteko tunnustaa?
Tarkoitan iältään ja habitukseltaan minulle sopivista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sellainen juurtuja. Juurrun yhteen enkä huomaa muita. Joskus voi olla vuosia, ettei ole ketään. Ei ketään mielenkiintoista.

Vierailija
2/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaan :D

Tai tiedä sitten kuinka hyviä esittäjiä naiset ovat, mutta yleinen käsitys on, ettei naiset tykkää juuri kenestäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan karvaperseistä möhömahoista. 

Vierailija
4/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota oviksen aikaan. Eikä tarvitse olla ees mikään habitukseltaan sopiva, riittää kun on aikuinen mies😆 Ei onneksi kestä kuin päivän tai pari.

Vierailija
5/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiveronaisen pitää palstaopin mukaan tuntea itsensä erityiseksi, jotta kiinnostuisi miehestä. Olet ehkä eri puusta veistetty, tuskin ajattelet, että kaikki miehet pitävät sinua erityisenä.

Vierailija
6/15 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä yleensä fantasioi juuri kenestäkään miehestä joita näen, vain silloin jos on joku erityisen seksikäs. 

Vierailija
7/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita ihailla ja katsella voi, mutta panna en halua kuin omaani.

Vierailija
8/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jostain syystä en muita oikein näe kun olen rakastunut johonkuhun. Aina ollut näin. Kunpa ei. Ymmrtäisi paremmin miksi toisen pää taas pyörii kuin pöllöllä.

Vierailija
9/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jostain syystä en muita oikein näe kun olen rakastunut johonkuhun. Aina ollut näin. Kunpa ei. Ymmrtäisi paremmin miksi toisen pää taas pyörii kuin pöllöllä.

Johtuiskohan ihan kuules siitä, että olet saanut upean miehen ittelles ja sä sit taas et valitettavasti taida ihan samaa kaliiperia olla. Tokko siinä tulee muita sillo katteltuu.

Vierailija
10/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan ihan kuules siitä, että olet saanut upean miehen ittelles ja sä sit taas et valitettavasti taida ihan samaa kaliiperia olla. Tokko siinä tulee muita sillo katteltuu.

Olipas katkeraa tekstiä. Minä toimin ihan samoin aina kun olen rakastunut, tuppaan aina näkemään vain sen yhden ihmisen. En haluaisi kokea näin vahvasti, mutta minkäs teet. Näkisin kyllä ettei kumppania saada, vaan ennemminkin ansaitaan, hän on ansainnut hyvän miehen. Minua ei ainakaan saa ketään ilman syytä, vaan esim luottamus pitää ansaita. En tietenkään ole hyvä mies, mutta kuitenkin näin. Hyvät miehet ovat muuten tällä palstalla sellaisia, jotka eivät avaa koskaan suutaan ja ovat aina samaa mieltä sen naisen kanssa joka puhuu. Mies sivusta.

Vierailija
11/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasri ainut, mutra harvinainen. Mulla samat mietteet, joskin olen mies.

M51

Vierailija
12/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pelkkä ruokakaupassa käyminen on koettelemus kun seksikkäitä naisia, joita haluaisi panna, on joka puolella

Vierailija
13/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo kovin tavallista. Itseäni kiinnostaa lähinnä oma mies, joka vastaa täysin miesihannettani.

Vierailija
14/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi homma.

Vierailija
15/15 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän