Millaisia kokemuksia teillä Elisan tai Telian viihdepakettien digibokseista? Mulla ainakin tuo DNAn boxi on ihan pa$ka, hidas ja kankee. Hermo menee.
Vois vaihtaa tv-palvelut DNAlta pois, ja kännykkäliittymät samalla. Jos siis vaan nuo Elisan tai Telian modeemit/digiboxit on vähänkään parempia.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mä joudun melkein päivittäin Elisaviihteen boksin kanssa tappelemaan - en suosittele.
Mulla se boksi tilttailee pari kertaa viikossa, pahimmillaan on tilttaillut päivittäin, ja sopimus on vieläpä määräaikainen joka loppuu vasta maaliskuussa 2022. Kyllä on kaduttanut monta kertaa, että tuli hankittua se.
Sain uuden elisan boxin iänkaikkisen vanhan ja hitaasti toimivan tilalle.
Jumaliste mikä ero! Siitähän tuli käytettävä!
Kuva muuttui HDksi ja nopeutui silmissä. Oikein ok nyt.
Mihin ihmeeseen tarvitaan digiboxia herranvuonna 2021?
Vierailija kirjoitti:
Siihen että näet elisa viihteen tallenteet tai maksukanavat, esimerkiksi.
Mulla ollut Elisa vìhde 4 vuotta. Just irtisanoin sopimuksen, koska sen hinta on noussut melkein tuplaksi alkuperäisestä. Taisi olla joku 14,90€ ensin ja nyt jo puskee kolmeakymppiä. Vuositasolla hirveä summa. Tyytyväinen olen ollut, hyvin on toiminut. Harmi, että joudun rahan takia luopumaan 😔
Vierailija kirjoitti:
Kuva muuttui HDksi ja nopeutui silmissä. Oikein ok nyt.
Onko se uusi boxi Netgem N7950, sellanen pyöreäreunainen (melkein ympyränmallinen) laite?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tavallinen kaapelidigiboksi ja siellä on edelleen katsottavissa ohjelmia vuodesta 2012 alkaen. Jos meinaat striimauspalvelujen ylivertaisuutta digiboksiin nähden - pysyykö niissä tykkäämäsi ohjelmat yhdeksän vuotta putkeen? Meillä on niitä kaikkia, eli DVD- ja Blu Ray -levyjä, digiboksissa lempiohjelmien iso kirjo (leffoja, dokkareita ja hupiohjelmia n. 35 eri tv-kanavalta) ja Viaplay/Elisa striimauspalvelu. Kaikkia katsotaan.
Ei ap.
Elisan boksi (vanhaa mallia jota en aio vaihtaa vaikka uutta on tyrkytetty pari vuotta) on toiminut ongelmitta. Jos saat viihteen halvalla liittymän kylkiäisenä niin kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva muuttui HDksi ja nopeutui silmissä. Oikein ok nyt.Onko se uusi boxi Netgem N7950, sellanen pyöreäreunainen (melkein ympyränmallinen) laite?
Ei mulle niin uutta annettu, huijausta!
N7800 tuli. Mutta silläkin eroa edelliseen, 7 vuotta vanhaan kuin yöllä ja päivällä.
Elisa viihde. Toimii, käy ja kukkuu. Niiden vuosien aikana kun olen palvelua käyttänyt ehkä kaksi kertaa joutunut buuttaamaan laitteen. Vaihtelun vuoksi ajattelin kokeilla DNA:n pakettia määräajan.
fast.com/fi/ voit tarkastaa yhteysnopeutesi
Meni ääni Elisan Premium-viihteestä. Miten saan takaisin? Jos painaa ääninappia pitkään, menee mutelle kai. Jos painaa uudelleen, ääni ei tule takaisin eikä ole kaukosäätimessä mute-nappia.
Elisa boksin takia elisa on elinikäisessä boikotissa. Tahmaileva boksi jota ei voinut käyttää. 2 vuoden soppari ja eivät antaneet purkaa sitä.
Ajattelin itsekin vaihtaa pois dna liittymän, aivan surkea minun kylällä.
Kun ei osta noita maksu bokseja, säästää hermoja ja rahaa.
Suosittelen kokemusta on.
Eikö nykyään voi ostaa älytelkkarin ilman bokseja?
Itsellä Elisan Viihde Premium ja hyvin on toiminut. Kerran hävisi yhteys päiväksi selittämättömästi, mutta löysi itse itsensä lopulta. Ei tarvinnut edes katkaista virtoja.
Ite otin elisa viihde premiumin pariksi vuodeksi vain hyvän hintaisen nettiyhteyden takia, joka tuli siinä mukana, vai oisko ollut pari euroa kalliimpi kuin pelkästään se nettiliittymä, mutta mukaan tuli myös viaplay kahdella eurolla pari vuotta. En ole vielä keksinyt mitä sillä boksilla oikein tekisi, ehkä leikin sillä hieman ja ei kai siinä viihteessä ole siis muuta ihmeellistä kuin se tallentava digiboksi, jolla voi tallentaa ilmaiskanavia, jos on telkkarikanavaihmisiä, mutta samahan onnistuu ulkoisella kovollakin telkkariin liitettynä. Muutama kanavapaketti taitaa olla myös, joka toimii vain sillä jonkin kortin lisäksi. Nuo kanavapaketit ja televisiokanavat ylipäätään taitavat olla vähän kuolevia medioita paperilehtien tavoin. Suoratoistopalveluihin ja leffojen/sarjojen vuokraukseenhan ei tietenkään tarvitse myöskään mitään viihteitä ja bokseja. Tietty jos tarvitsee nähdä telkkarikanavia jossain, missä on huono tv-verkko, mutta hyvät nettiyhteydet, niin näkeehän sillä sitten netin yli niitä varmaan ihan kätevästi.
Millä rahoilla te niitä vihdepaketteja maksatte ?Kun koko ajan on ollut marinaa,kitinää joulu tulee kalliksi, Sähkön hinta vaan nousee ja elintarvikkeiden. Silti varaa tilata maksullisia vihdekanavia?Viellä ei ole tällä itketty , ensi vuoden vuokran korotus. Meille jaettiin kerrostaloon jo ilmotus asiasta pari viikoa sitten.
Miten tuo boksihomma käytännössä kun torissa on myytävänä niitä kympillä, ostais käytetyn? Riittääkö kun ottaa vaan sitten elisalta viihdepaketin.
Talvella oli muutaman viikon mutta omassa älytelkussani kuva tuli rakeisena, siis ilman boksia.
En halua mitään pitkäaikaista määräaikaan sidottua boksia hommata.
Mä joudun melkein päivittäin Elisaviihteen boksin kanssa tappelemaan - en suosittele.