Olen salaa ylpeä AMK-tutkinnostani
Ihmisille sitten esitän kovinkin häpeäväni koulutustani.
Kommentit (22)
Miksi sitä pitäisi hävetä? Huoh, ärsyttää sellainen ajatusmaailma, että vain maisterit on arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi hävetä? Huoh, ärsyttää sellainen ajatusmaailma, että vain maisterit on arvokkaita.
En minä ajattelekaan, mutta tiedän muiden ajattelevan niin. Itse lähdin aivan nollakohdista ja olen vaan niin sairaan ylpeä itsestäni 😊
Ap
Hienoa, että olet ylpeä. Niin kuuluukin olla :)
Ole reippaasti ylpeä! (Vaikka arvaankin sinun oikeasti olevan vain huono provo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ajattelekaan, mutta tiedän muiden ajattelevan niin. Itse lähdin aivan nollakohdista ja olen vaan niin sairaan ylpeä itsestäni 😊
Ap
Tuskin suurin osa ihmisistä ajattelee niin.
Täh? Amk on erittäin hyvä suoritus joten todellakin olet ylpeä. Niin minäkin olisin. Sinne itsekin tulevaisuudessa tähtään. :)
Vierailija kirjoitti:
AMK...okei.
Säästä nuo oikeaan elämään. Täällä minun ei tarvitse esittää mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Spämminomi. Erikoistumisalana trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan normaalijärkinen niin ajattele. Vain sinä, vaikka muuta puhut.
Vierailija kirjoitti:
Et sä AMK-hullu vieläkään ole edes päässyt opiskelijaksi sinne AMKiin :D
Mä taas olen ajatellut, että AMK-hullu on käynyt yliopiston ja siksi haukkuu ammattikorkeakoululaisia.
Ap
Syytä ollakin ylpeä! Älä vertaa itseäsi muihin vaan aseta omat tavoitteet ja suhteuta tekemisesi niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä AMK-hullu vieläkään ole edes päässyt opiskelijaksi sinne AMKiin :D
Mä taas olen ajatellut, että AMK-hullu on käynyt yliopiston ja siksi haukkuu ammattikorkeakoululaisia.
Ap
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa ja leikit ettet tietäisi koulutustaustaasi?
Ihmiset ovat ylpeitä erilaisista asioista. Toiset maineesta, toiset rahasta, asemasta tai omaisuudesta. Minä taas olen ylpeä isosta kalustani, koska usein naiset aina ilahtuvat sen nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä tulisi olla ylpeä?
Minulle tämä on hieno suoritus ottaen huomioon mistä lähdin. Ala on myös juuri minua varten ja minä sitä varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen humanististen tieteiden kandidaatti, suomenkielinen, luterilainen asevelvollisuuteni suorittanut, vuokralla-asuva heteromies.
Ole ylpeä itsestäsi. Niin olen minäkin, olen viittä vaille valmistuva ammattikorkeakoululainen :) ihan nollasta myös lähdetty ja luvassa vakityö ja palkka bruttona yli 4000 e kun saan opinnot pakettiin. Kelpaa mulle ihan hyvin kun duuni vielä samassa työyhteisössä missä tähänkin asti töitä tehnyt, kivat työkaverit ja työyhteisö sekä itse työnkuva mikä vielä laajentuu valmistumisen jälkeen.
Heti tuli alapeukku, mutta onneksi et tiedä kuka olen.