Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui dildosta

Vierailija
20.10.2014 |

Meillä on seksi vähentynyt todella dramaattisesti. Minä haluaisin entiseen malliin, mies ei. Lähetin hänelle tänään kuvan missä pyllistän ja mitäs kävikään, mies suuttui O_O ei selittänyt asiaa tarkemmin, sanoi vaan että suuttui. Päivällä riitelimme ja illalla paljastin että olen hankkinut dildon. Siitäkös äijä repesi. Halooo jos ei itse anna niin miksi suuttuu dildosta/??? Halusi heittää sen menemään. Sanoin ettei sovi ennenkuin seksielämämme on ennallaan! Olenko kamala ämmä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ymmärrä miten jonkun itsetunto kestää sen että vaimo haluaa sisäänsä jättidildoa. Onhan aidossa tavarassa paljon enemmän tunnetta mukana, mutta jos jättidildo menee sisään niin tavallinen penis tuskin tuottaa suurta tuntumaa. En myöskään usko niihin selityksiin että välillä pitää saada isoa sisäänsä. Välillä sitten ei?

Kyllä se niin menee että jos vaimo tykkää jättidildosta, niin oma mies on liian pieni. Rakkaus ja tunne tietysti paikkaa jotain. Minä tuntisin itseni kuitenkin vajavaiseksi jos vaimo haluaisi todella suurta dildoa välillä sisäänsä. Eikä minullakaan siis pientä ole. Minulle ainakin on tärkeää että tunnen itseni halutuksi ja kykenen tuottamaan suurta nautintoa ilman että jotain jää hampaankoloon.

Vierailija
22/52 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:46"]Minä tunsin miehen joka kuulemma ei aikoinaan ollut antanut tyttöystävänsä käyttää tamponeita. Ihan keski-ikäinen ukkeli se oli tainnut siihenkin aikaan olla.
[/quote]
Mitä ihmettä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:57"]

Minä en taas ymmärrä miten jonkun itsetunto kestää sen että vaimo haluaa sisäänsä jättidildoa. Onhan aidossa tavarassa paljon enemmän tunnetta mukana, mutta jos jättidildo menee sisään niin tavallinen penis tuskin tuottaa suurta tuntumaa. En myöskään usko niihin selityksiin että välillä pitää saada isoa sisäänsä. Välillä sitten ei?

Kyllä se niin menee että jos vaimo tykkää jättidildosta, niin oma mies on liian pieni. Rakkaus ja tunne tietysti paikkaa jotain. Minä tuntisin itseni kuitenkin vajavaiseksi jos vaimo haluaisi todella suurta dildoa välillä sisäänsä. Eikä minullakaan siis pientä ole. Minulle ainakin on tärkeää että tunnen itseni halutuksi ja kykenen tuottamaan suurta nautintoa ilman että jotain jää hampaankoloon.

[/quote]

Vierailija
24/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo:)

Vierailija
25/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
26/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Jos kerran mies ei halua seksiä niin sitten tietenkin harrastat omaa kivaa.

Vierailija
27/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. T. Toinen mies

Vierailija
28/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD suuttu !!! HAAAHAHAHAAA varo että Einstein ei lähes vielä vieraisiin kun sinäkin saat nyt väärää munaa.

Vierailija
29/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:41"]

Et ole. Jos kerran mies ei halua seksiä niin sitten tietenkin harrastat omaa kivaa.

[/quote]

Eli naisille on OK että miehet hankkii kotiinsa pumpattavan barbaran? 

Vierailija
30/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin miehen joka kuulemma ei aikoinaan ollut antanut tyttöystävänsä käyttää tamponeita. Ihan keski-ikäinen ukkeli se oli tainnut siihenkin aikaan olla.

Vierailija
31/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:44"]

[/quote]

[/quote]

Ei missään nimessä, moinen on nolo. Fleshlight on hyväksyttävä.

Vierailija
32/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No mikäpä siinä jos poistaa siitä ilmat aina käytön välillä, että mahtuu yhtä pieneen tilaan kuin dildo, esim. sen viereen laatikkoon.

Vierailija
33/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:46"]

Minä tunsin miehen joka kuulemma ei aikoinaan ollut antanut tyttöystävänsä käyttää tamponeita. Ihan keski-ikäinen ukkeli se oli tainnut siihenkin aikaan olla.

[/quote]

Siinäpä rautainen itsetunto miehellä :D

Vierailija
34/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:38"]

Meillä on seksi vähentynyt todella dramaattisesti. Minä haluaisin entiseen malliin, mies ei. Lähetin hänelle tänään kuvan missä pyllistän ja mitäs kävikään, mies suuttui O_O ei selittänyt asiaa tarkemmin, sanoi vaan että suuttui. Päivällä riitelimme ja illalla paljastin että olen hankkinut dildon. Siitäkös äijä repesi. Halooo jos ei itse anna niin miksi suuttuu dildosta/??? Halusi heittää sen menemään. Sanoin ettei sovi ennenkuin seksielämämme on ennallaan! Olenko kamala ämmä?

[/quote]

Miehesi on idiootti.Luulisi olevan tyytyväinen,että hankit dildon etkä rakastajaa,kun oma mies kerran pihtaa. Et ole kamala ämmä,miehesi kyllä kuulostaa kamalta urpolta.

Vierailija
35/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi seksinukke on nolo?

Vierailija
36/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ukko. Minkä kokoinen dildosi on? Meinaan vaan ettei olis peeniskateus.. :D

Minulla on varmaan 6 erilaista dildoa/vibraattoria, anustappeja jne, ja miehelläkin on fleshlighteja pari. Monenlaista seksilelua löytyy yöpöydän laatikoista. Sinussa ei ole mitään vikaa, että dildon hankit VARSINKAAN kun miestäsi seksi ei kiinnosta.

Vierailija
37/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä minullekin olisi ok, että mies poraisi esim fleshlightia tms lelua, jos pihtaisin . Luulisi olevan helpottunut, kun en mene kylille tarpeitani tyydyttämään, mutta ei. Sai raivarit jo ajatuksesta, että olen käynyt seksikaupassa (helpotti hieman kun sanoin tilanneeni netistä). Ap

Vierailija
38/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä ero niissä nyt on,onko irtopillu vai kokonainen tekonainen? :D Kai nyt miehellä on yhtäläinen oikeus "omaan kivaan" kun naisellakin. 

Vierailija
39/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:38"]

[/quote]

Sanos muuta! Mä hommasin samasta syystä itselleni rakastajattaren ja muija meni apinoiksi. Voi herran jessus sitä huutoa. Niin kun ne paikat siitä kuluisi, jos sitä tavaraansa välillä käyttäisikin.

Vierailija
40/52 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytetty dildoa miehen kanssa yhteisissäkin leikeissä. Minkä kokoinen ja värinen sun dildo on? Mulla on pinkki ja keskikokoinen ni ei tule mitään kompleksejakaan. Toisin kun yhdestä mustasta isohkosta tuli sanomista, tai se ei ollut dildo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä