Olen ammatiltani kahvinkeittäjä
Suoritin vuosina 2005-2008 kahvinkeittäjän perustutkinnon ja siitä jatkoin korkeammalle asteelle ja vuonna 2010 valmistuin kahvinkeittäjämestariksi loistavin arvosanoin. Mitä sinä haluat tietää urani kehitysvaiheista?
Kommentit (9)
Soittele jos haluat isoa kullia
t:
Mace
Oliko teillä koulussa työssäoppimisjaksoja? Oliko teillä teoriakokeita? Missä toimit tällä hetkellä kahvinkeittäjänä?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:24"]Oliko teillä koulussa työssäoppimisjaksoja? Oliko teillä teoriakokeita? Missä toimit tällä hetkellä kahvinkeittäjänä?
[/quote]
Kyllä oli työssäoppimisjaksoja. Teoriakokeita oli noin kerran kuukaudessa. Plussaa sai, jos oli omat suodatinpussit ja mitat mukana, mutta kahvinkeittotaito ratkaisi loppupeleissä. Minä olin mielestäni
aina paras.
Tällä hetkellä luon uraa kauppakeskuksen infopisteellä. Yllätämme tyhmät kyselijät kupposella kahvia. Se on eräänlainen bisnesstrategia, jota en voi avata tässä sen enempää.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:24"]Oliko teillä koulussa työssäoppimisjaksoja? Oliko teillä teoriakokeita? Missä toimit tällä hetkellä kahvinkeittäjänä?
[/quote]
Kyllä oli työssäoppimisjaksoja. Teoriakokeita oli noin kerran kuukaudessa. Plussaa sai, jos oli omat suodatinpussit ja mitat mukana, mutta kahvinkeittotaito ratkaisi loppupeleissä. Minä olin mielestäni
aina paras.
[/quote]
Anteeksi puhuin siis käytännönkokeesta tietenkin, mutta tosiaan teoriakokeessa sai plussaa, jos oli jotain kahviin liittyvää (esim. paulig-kynä) mukana. Oi niitä aikoja.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"]Pistäppä sumppi pihiseen.
[/quote]
Niin laitankin!
Onko sun nimi Paula?