Alkaa jo pimentyä. Tämä tuli niin äkkiä. Äsken oli vielä kesä
Kommentit (14)
Kesä tulee ensi vuonna uudelleen. On syksykin hienoa aikaa. Ulkoilu syksyn aikaan virkistää. On niin sanotusti happi rikasta.
Mä jo suren valmiiksi kevään tuloa
Ensi maaliskuussa taas ilahtuu, kun tulee valoisaa pitkän talven jälkeen. Olisi vain kunnon talvi ja nietokset.
Johan päivä alkoi lyhetä 21.6. Siitä on kohta 3 kk. Taidat olla hitaasti hoksaavaa sorttia.
Sulla on varmaan seinässä semmoinen nappula, jota voi sormella painaa.
Vierailija kirjoitti:
Johan päivä alkoi lyhetä 21.6. Siitä on kohta 3 kk. Taidat olla hitaasti hoksaavaa sorttia.
Muutos on tapahtunut pikkuhiljaa, mutta tässä vaiheessa syyskesää tms. sen huomaa niin selvästi.
Koko kesän posotti hellettä kuin hullu, niin eipä paljon kesästä nautittu.
Tuntuu, että kesä loppui jo kuukausi sitten. Elokuu on ollut mielestäni normaalia viileämpi. En tosin valita, koska kesällä oli niin hemmetin kuuma.
Joo nyt näyttää jo siltä että pitää muistaa pyörän valot seuraavalla kauppareissulla. Pari viikkoa sitten oli ihan valoisaa tähän aikaan.
Pieni haikeus tähän aikaan liittyy.
Odotin, että elokuu olisi ollut lämpimämpi kuin mitä oli täällä Pohjois-Savossa.
Jotenkin toivoo, että vielä olisi suht lämmintä. Vääjäämättä kohti syksyä mennään.
Hyväksymisen ja sopeutumisen aika 🥰
Jaksamisia meille :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että kesä loppui jo kuukausi sitten. Elokuu on ollut mielestäni normaalia viileämpi. En tosin valita, koska kesällä oli niin hemmetin kuuma.
Pakkastakin on jo ollut. Saapa nähdä, viime vuonna taisi naapuri tehdä peltotöitä vielä itsenäisyyspäivänä, nyt epäilyttää että kohta on lumi maassa.
Minä jään kaipaamaan parasta kesää tähän mennessä. Tulee suru puseroon, kun pimeys alkaa yhä aiemmin ja kestää yhä kauemmin. Pian on puut paljaat ja myrskyä pukkaa. Haluan lämpimään, minua, minun mieltä ja minun kehoa ei ole tarkoitettu tänne.
antaa tulla talvi. Oon valmis.