Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri pyysi valehtelemaan puolestaan, olenko kusipää jos en suostu?

Vierailija
20.10.2014 |

Kyseessä ei ole siis mikään sydänystävä vaan ihan vaan mukava kaveri, johon olen tutustunut parisen vuotta sitten. Hän halusi kovasti lähteä toiseen kaupunkiin viikonlopuksi bilettämään ystäviensä kanssa, mutta hänen avomiehensä ei tästä tykkää, joten kaveri sitten kertoi miehelleen, että on tulossa viettämään viikonloppua mun luokseni. Tästä hän sitten ilmoitti jälkikäteen mulle, että kertoi näin miehelle, toivottavasti on ok. 

Mä en rupea tietenkään suolaamaan kaveria, mutta jos hänen avomiehensä multa jotakin kysyy niin en ala valehtelemaan, koska mun mielestäni toi on helvetin lapsellista ja naurettavaa touhua enkä halua tulla repäistyksi mukaan toisten parisuhdedraamoihin. Olenko kusipää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:45"]

Et ole. Teet ihan oikein. Miksi sotkisit itsesi sellaiseen peliin. Miaki kaverisi edes ilmoitti, että on kertonut kuolleen noin. Tekee ihme juonia. Toki, jos käy luonasi, niin voit sanoa että oli. Mutta ei nyt valehdella kannata. 

Ajattelen ihan samoin kuin sinä. Omalla vastuulla jokainen noi juttunsa tekee. Biletyksensä. Ei tarvi huijata. 

Sano sille kaverillesi, että jos ukko kysyy, niin kerrot miten asia on. Että ei kannata laittaa kysymään sinulta, jos haluaa leikkiä prinsessaa pilvilinnassa. Kannattaa jollekin muulle sälyttää ...tai sitten ottaa ihan itse vastuu tekemisestään. Se on paras.

[/quote]

Mä sanoinkin tälle kaverilleni, että voi kertoa miehelleen mitä haluaa, mutta että kysyttäessä mä en ala valehtelemaan. Ja sanoin myös, että olis ihan kypsää käytöstä jos hän nyt itse löytäisi itsestään sen verran selkärankaa, että kertoisi mihin on menossa, koska ei se mies rupea häneen sen enempää luottamaan jos aikoo valehdella menemisistään ja tulemisistaan.

Vierailija
22/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:42"]

Teet kuten omatuntosi sanoo. Miltäköhän kaveristas tuntuis jos miehensä tekis samoin? Niinpä...

[/quote]

Oon melko varma, että se olis aivan paskat housussa jos sen avokki haluaisi käydä baarissa edes heidän paikkakunnallaan saati yhtään pidemmällä. Tää tietysti pelkkää spekulointia, koska hänen miehensä ei ilmeisesti ole kova menijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teet. Kerro vielä,tälle tuttavallesi, että sinulle ei voi tehdä näintoista kertaa.

Vierailija
24/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin sille miehelle ja kertoisin mitä kaveri pyysi sanomaan, ihan tiedoksi 

Vierailija
25/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:07"]

Oikein teet. Kerro vielä,tälle tuttavallesi, että sinulle ei voi tehdä näintoista kertaa.

[/quote]

Siis luulis ton ihmisen itsekkin ymmärtävän. Varsinkin kun se tietää, että mä vastikään erosin miehestä, joka valehteli ja petti mua. Hauskasti hän oli mun rinnallani haukkumassa exääni, mutta itselleen hän oikeuttaa moisen käytöksen ihan täysin.

Vierailija
26/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:10"]

soittaisin sille miehelle ja kertoisin mitä kaveri pyysi sanomaan, ihan tiedoksi 

[/quote]

En mä kyllä ehkä kehtaa suoraan käräyttää kaveriani, vaikka kävi kyllä kieltämättä mielessä. Mutta kun me ei olla oikein missään väleissä ton avomiehen kanssa (nähty pari kertaa) niin tuntuisi oudolta ruveta puolituntemattomalle ihmiselle soittelemaan.

Vierailija
27/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käräyttäis, mutta en kyllä valehteliskaan ja sen kertoisin (entiselle)kaverillekin.

Vierailija
28/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:25"]

En käräyttäis, mutta en kyllä valehteliskaan ja sen kertoisin (entiselle)kaverillekin.

[/quote]

Kerroin kyllä heti, että en ala valehtelemaan. Ei se kaveri nyt vaikuttanut suuttuvan, mutta selvästi oli pettynyt.

Vierailija
29/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyseessä tosiaan joku pettämisreissu vai ihan vaan hauskanpitoa?

Vierailija
30/30 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin että kaverisi sotki sinut tähän. En puolusta häntä, mutta mun mielestä voisit tän kerran valehdella jos mies sulta jotain kysyy. Kaverillas on selvästi vaikea suhde ja kaipasi hengähdystä ystävien kanssa. Sano kaverillesi että tämän kerran menköön, mutta vastaisuudessa et todellakaan sotkeudu heidän suhteeseensa.