Typerin / huvittavin joululahja?
Mikä on ollut ikimuistoisin (joulu-)lahja jonka olet saanut?
Kommentit (16)
Hieman ot, mutta mieheni joululahjatoiveet ovat yleensä vähintäänkin eriskummallisia. Hän vihaa kaikkea krääsää, ja toivoo vain ns. käytännöllisiä lahjoja, kuten yksi joulu esim. kumisen ovistopparin. Urheilusukat on myös lähes joka joulu toivelistalla.
Popparikone. Käyttämätön ollut jo usean vuoden. Vie tilaa keittiössä. Mikropopparit parempia.
Samana päivänä päättynyt joulukalenteri, avaamaton toki. Ei ollut iloa enää seuraavana vuonna, kun adventit olivat väärillä paikoilla.
Konvehtirasia. En tajua puolituttujen tyrkyttämiä juhlapöydän konvehteja.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:26"]Samana päivänä päättynyt joulukalenteri, avaamaton toki. Ei ollut iloa enää seuraavana vuonna, kun adventit olivat väärillä paikoilla.
[/quote]Mitkä adventit olivat väärillä paikoilla?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:26"]Samana päivänä päättynyt joulukalenteri, avaamaton toki. Ei ollut iloa enää seuraavana vuonna, kun adventit olivat väärillä paikoilla. [/quote]Mitkä adventit olivat väärillä paikoilla?
[/quote]
Ne adventtisunnuntaihin sijoitetut yksi, kaksi, kolme ja neljä kynttilää, ne olisivat olleet seuraavana vuonna arkipäivinä.
Liian pienet rintsikat ja liian iso yöpuku. Nämä mieheltäni :(
Mieheni on kokoa XL. Äitini eli mieheni anoppi oli ostanut alesta hänelle Hessu Hopo kuvioisia boxereita kokoa XXXL. Silloin hävetti äitini puolesta ja en vieläkään tajua mitä hän on tarkoittanut lahjalla.
Mä en halua suklaata enkä karkkia lahjaksi.
Ex oli ostanut mulle lp-levyn. Ennen joulua hänelle selvisi että soittimestani on neula rikki joten hän poltti sen cd:lle ja piti itse lp:n. Ihan tussilla kirjoitti siihen levyyn nimen!
Koululaisvitsikirja 18-vuotiaana.
Suklaakonvehdit.
Jumalauta kun ne ihmiset tietää pahasta laktoosiallergiasta ja silti ostetaan. :s
Jos syön suklaata niin ostan itse mieluista ja käytän laktoosin pilkkoja kapseleita (vaikka ne ei 100% toimikaan)...
Toinen on ne kosmetiikkasetit joissa dödöjä, ihorasvoja jne.
Aluksikaan en voi käyttää tavallista dödöä kun olen yliherkkä ja ne eivät siltikään pidä itsellä tarpeeksi. Ihorasvaa en käytä. :/ Onneksi shamppoo ja hoitoaine setit saa käytettyä pois edes.
Mun mielestä melkein mitkään lahjat ei ole typeriä.
Ehkä ei niin mieluisia ovat jotkut todella halppis shampoo/hoitoaine paketit, joilla ei edes uskalla pestä hiuksia.
Äh, lahjoja on niin vaikea ostaa..
suklaa-fonduekone. eipä olla käytetty.
jäätelökone. vie kamalasti tilaa ja kaupasta saa jäätelöä!
Sauvasekoitin. 19,95. Ei se hintakaan, vaan ajatus. Kodinkone.