Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"vauhkoaako" joku kaverinne, tuttunne yms. asiasta, mistä ei tiedä mitään

Vierailija
20.10.2014 |

Tuli mieleen, kun kaveri, joka ei ole ikinä käynyt salilla tai ohjatuilla ryhmäliikuntatunneilla haukkui Bodypumpin "silikonibarbien jumpaksi", missä vaan kiinteytetään jotain pakaroita. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:24"]

Minä... t. 14-v teini, joka ei osaa pitää suutaan kiinni ja häpeää väittelyn(lue: riitelyn-) haluaan... Oikeassa oleminen ja toisen "voittaminen" tuo, vaikka se kamalalta kuulostaakin, mielihyvää. Itsetunto nollassa, sen pönkittämistähän tämä kai on. Jospa ikä toisi tilannetajua ja itsehillintää. Vaikka ei sitä ilman työtä saavuta.

[/quote]

Taitaa kuulua ikään ajatella niin mustavalkoisesti. ;)

Vierailija
2/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka vaikuttaa ihan tyypilliseltä muotibloggaajatytyltä, luulee tietävänsä kaiken muodista ja vaatteista. Itsellä siis koulutus alalle niin kyllähän ne sen jutut menee aika lailla miten sattuu :D tarkotan siis ihan jo jotain materiaalien ominaisuuksia, vaahtosi joku päivä innoissaan jostain talvipukeutumisesta ja se ulosanti oli melkeen sitä luokkaa että hyvää kerrospukeutumista on joku puuvillapaita ja akryyli(eli "tekovilla")neule...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:26"]

Meidän 15-v teini vauhkoilee välillä asioista ja pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. Olen yrittänyt selittää asioihin muitakin näkökulmia, ja aina hän vähän herääkin. Mutta kaipa se aika ja elämäkokemus karsii erinäistenkin asioiden ehdottomuutta :)

[/quote]Tuo on ihan tervettä! Jos se jatkuu pitkälle aikuisuuteen niin sitten on jo ärsyttävää :) ja fiksulta kuulostaa jos kykenee myös muilta näkökulimilta asioita ajttelemaan.

[/quote]

Näitä, joilla se jatkuu aikuisuuteen on paljon esim. vasemmistonuorissa ja vihreissä.  

Vierailija
4/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:26"]

Meidän 15-v teini vauhkoilee välillä asioista ja pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. Olen yrittänyt selittää asioihin muitakin näkökulmia, ja aina hän vähän herääkin. Mutta kaipa se aika ja elämäkokemus karsii erinäistenkin asioiden ehdottomuutta :)

[/quote]Tuo on ihan tervettä! Jos se jatkuu pitkälle aikuisuuteen niin sitten on jo ärsyttävää :) ja fiksulta kuulostaa jos kykenee myös muilta näkökulimilta asioita ajttelemaan.

[/quote]

Näitä, joilla se jatkuu aikuisuuteen on paljon esim. vasemmistonuorissa ja vihreissä.  

[/quote]

No, onneksi niilläkin on vielä toivoa. Kääntyihän Walhrooskin kommarista kapitalistiksi kun nuoruusiän hurmos jäi taakse.

Vierailija
5/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
6/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi tuttu kokoomusnuori vouhkaa miten valtio on kaikkeen syyllinen ja sossut pitäisi sulkea leireille. Hänellä on todella mustavalkoinen ajatusmaailma. On tietävinään taloudesta ja yrittäjyydestä kaiken vaikka ei ole ollut päivääkään töissä..

Vierailija
7/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/34 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:12"]Joo, just tuollainen "sali-intoilija". Vaan ja ainoastaan sali ja painonnosto on "oikeaa treeniä", ryhmäliikuntatunnit esimerkiksi juurikin bodypump on vaan epämääräistä heilumista eikä hyödytä mitään.

Jauhaa terveellisestä ruokavaliosta kaikille, jakelee ruokavinkkejä ja itse syö ihan päin hemmettiä.

Toinen kaveri opiskelee sairaanhoitajaksi ja on aina jakelemassa ohjeita kun joku vähänkin mainitsee vaikka kärsivänsä kurkkukivusta/päänsärystä jne. Hokee baareissa kännissä tutustumilleen miehille että hän on sh-opiskelija ja jakelee kans sitten kivoja "vinkkejä" sen terveyden ylläpitoon. Jessus....
[/quote] Mulla kans samanlainen kaveri, sairaanhoitajaopiskelija. Jauhaa itsestäänselvyyksiä päivät pitkät, ja ajatusmaailma on niin mustavalkoinen kun olla voi. Esimerkiksi sairaudet tulevat vain ihmisille joilla elämäntavat pielessä, mausteet rasittavat munuaisia jne. Voi tsiisus... Aina ollaan tarjoamassa "hyviä" neuvoja tai diagnooseja?! joka asiaan vaikka niitä ei olla todellakaan pyydetty.

Vierailija
10/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on

Vierailija
11/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kaikesta :D t. se 16-vuotias teini

Vierailija
12/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini esitelmöi suureen ääneen kuinka ydinvoima aiheuttaa kasvihuonepäästöjä ja ilmaston lämpenemistä :D Onhan siinä riskinsä, mutta tämä oli kyllä minullekin uutta tietoa.

Vierailija
13/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:47"]

Minä, kaikesta :D t. se 16-vuotias teini

[/quote] Oletko kuullut Mies29 v:stä mitään?

Vierailija
14/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vauhkoaa e-koodeista. Tietämättä niistä yhtään mitään. Ja jos ainesosa on nimetty nimellä, ei koodilla, niin ei erota niitä e-koodillisia ainesosia sieltä.

Vierailija
15/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, töissä on yksi aspartaamihörhö, joka ostaa ylipainoisille lapsilleen monta litraa sokerilimonadeja viikossa. Lapset laihtuisivat jo sillä, että vaihtaisivat sokerilimpparit turvallisiin keinomakeutettuihin vaihtoehtoihin.

Vierailija
16/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamakin vaahtoaa kannabiksesta, eikä he oikeasti tiedä asiasta mitään.

Vierailija
17/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just tuollainen "sali-intoilija". Vaan ja ainoastaan sali ja painonnosto on "oikeaa treeniä", ryhmäliikuntatunnit esimerkiksi juurikin bodypump on vaan epämääräistä heilumista eikä hyödytä mitään.

Jauhaa terveellisestä ruokavaliosta kaikille, jakelee ruokavinkkejä ja itse syö ihan päin hemmettiä.

Toinen kaveri opiskelee sairaanhoitajaksi ja on aina jakelemassa ohjeita kun joku vähänkin mainitsee vaikka kärsivänsä kurkkukivusta/päänsärystä jne. Hokee baareissa kännissä tutustumilleen miehille että hän on sh-opiskelija ja jakelee kans sitten kivoja "vinkkejä" sen terveyden ylläpitoon. Jessus....

Vierailija
18/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta on tullut politiikan asiantuntijoita oikeisto- ja persuilmiöiden myötä.

Vierailija
19/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni. On aina oikeassa ja tietää jokaisesta asiasta kaiken. Ja hänen sanomisensa on se ainoa oikea totuus. Sisareni on tietty itse täydellisyys.

Joo ei olla väleissä enää.

Vierailija
20/34 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vahvat on mielipiteet historiasta ja psykologiasta esim vaikka kumpaakaan ei tunne. Väittely on hänen käsityksensä mukaan uuvutustaistelua jossa kumpikaan ei anna periksi tai jos toinen väittelyn tuloksena muuttaakin aiempaa näkemystään (osatessaan avartaa katsantokantaansa ja ajatusmaailmaansa) on se hänestä merkki ainoastaan siitä että se vastapuoli on alunperinkin ollut epävarma eikä ole tosissaan seissyt näkemyksensä takana. Raskasta seuraa. Ja ihminen on yli kolmekymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän