nuoleminen, miten tuntuu parhaimmalta
Eli klitasta, huulista vai sisältä? Nuolen mielellään vaimoani mutta tuntuu ettei saa millään orgasmia nuolemalla. Yhdynnässä kyllä saa.. Mistä siis saan nuolta orkut?
Kommentit (26)
Laita vaikka jotain levitettä sinne ja sitten sen nuolet ja ryystät pois. Maitoa palan painikkeeksi.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]EI mitään lipomista vaan syöt ja mussutat ihan kunnolla. Koko naama sinne.
[/quote]
Haista sitä, maista sitä, tunne pillun kosteus! Ajattele olevasi pillu!
[/quote]
XD
No itse tykkään että mies nuolee ihan kielen kärjellä klittaa silleen nopealla temmolla.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"]
No itse tykkään että mies nuolee ihan kielen kärjellä klittaa silleen nopealla temmolla.
[/quote]
Hyi, tuo on karseinta mitä tiedän!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:28"]
Oho, mun ukkoko siellä kirjottaa? Minä en vaan välitä nuolemisesta. Paremmalta tuntuu käsin hyväily. En välitä saada orkkua nuolemalla kun se tulee ihan yhdynnässä niin helposti ja tuntuu parhaimmalta niin.
[/quote]
Mulla vaimolla ongelma ettei tule nuolemalla eikä yhdnässä vaan käsin. Tykkään itse kuitenkin nuolemisesta paljon ja tahtoisin nuolla hänelle orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]EI mitään lipomista vaan syöt ja mussutat ihan kunnolla. Koko naama sinne.
[/quote]
Haista sitä, maista sitä, tunne pillun kosteus! Ajattele olevasi pillu!