Miten ihmeessä aseksuaalit seurustelee/ löytävät toisensa?
Ihan tosissaan!!
Alkaa jo epätoivo iskeä.
Tasan yhden aseksuaali sivuston löytänyt, tyhjää täynnä se sivusto.
Livenä jos kysytään treffeille, ei kannata lähteä, tuuri että kysyjä olisi myös aseksuaali on aika lähellä nollaa.
Ja jos lähtee saa aikamoisen verbaalisen löylytyksen ettei HETI kerrottu aseksuaallisuudesta.
Samasta syystä en uskalla ketään mielenkiintoista kysyä treffeille.
Mitä ihmettä tehdä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lopettamaan vastailua tuolle acefoobikolle. Viestit täynnä kaasuvalottamista ja muuta manipulointia. Todelliset liittolaiset ei halua vähätellä aseksuaalien kykyä rakastua tai heidän mahdollisia parisuhteitaan. <3
alloseksuaali sivusta
Foobikko :D
Sehän se paras keino onkin, leimataan vain kaikki foobikoiksi, voi liittolaisuus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali, mutta en ole edes ajatellut, että minun pitäisi välttämättä rakastua toiseen aseksuaaliin. Onhan se joka tapauksessa epätodennäköistä että tunne olisi molemminpuolinen, eikä sitä etukäteen tiedä keneen sattuu rakastumaan. Nämä asiat menevät niin kuin menevät, ei sille paljon mitään voi.
En minäkään pidä sitä mitenkään kiveen hakattuna, mutta kokemukseni yrittää seurustella ei-aseksuaalin kanssa ovat olleet surkeat, en tiedä uskaltaisinko sellaiseen enää lähteä.
Ap
No eihän tuo mikään ihmekään ole. Aseksuaalilla ja normiseksuaalin tarpeet lienevät ratkaisevasti aika erilaisia.
Viestilläni tarkoitin ennemmin sitä että sain kaikenlaista haistattelua ja haukkumista.
Ei uskottu että aseksuaallisuus on edes olemassa oleva asia ja eräs henkilö sanoi jotain aivan törkyä.
Ja yksi luuli voivansa ”muuttaa” minut.
Ja kaikille kerroin ihan alkuvaiheissa, ettei nyt tule kukaan sanomaan että olen yrittänyt huijata näitä ihmisiä.
Ap
Suosittelen lopettamaan vastailua tuolle acefoobikolle. Viestit täynnä kaasuvalottamista ja muuta manipulointia. Todelliset liittolaiset ei halua vähätellä aseksuaalien kykyä rakastua tai heidän mahdollisia parisuhteitaan. <3
alloseksuaali sivusta