Kumppanin etsiminen on nykyään kuin sopivan telttapaikan etsimistä
Tässä olisi tasainen paikka ja kauniit maisemat. Mutta on vielä alkuilta, ehtiihän tässä vielä katsoa parempaa paikkaa ennen pimeää.
Muutaman kilometrin jälkeen:
Tässäkin aika kiva paikka ja ennättäisi vielä hyvin laittaa teltan ennen sadetta. Mutta katsotaan vielä, ehkä tuossa kohta on parempi paikka.
Lopulta huomaat kasaavasi sitä telttaa pilkkopimeässä kaatosateessa keskellä suota.
Kommentit (6)
En tunnista. Kuulostaa siltä, että tuossa yritetään tyytyä "paperilla hyvään" eikä kohdata sellaista, johon ihastutaan ja rakastutaan. Kun olen itse kohdannut ihmisen, johon olen rakastunut (ensin on kai oikeampaa puhua ihastuksesta) niin ei siinä ole tehnyt mieli "vaeltaa pitemmälle", ei todellakaan. Ja kääntäen: jos joku ei ole "vienyt jalkoja alta" (eli herättänyt ihastumisen tunteita), on ollut ihan turhaa alkaa pystytellä telttaa.
Mutta enpä liioin ole kuvitellut löytäväni elämäni rakkautta selaamalla jotain sovellusta.
Entä jos sä vaan pysähdyt ja pystytät teltan itse siihen kaikkein kauneimpaan paikkaan? Ja sitten vaan odottelet rauhassa kaveria, jonka mielestä paikkasi kaunein? Tämäkin toimii.
Telttapaikastikin saa nykyään maksaa.
Olisko talonrakennuspaikka lähempänä.