Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäviikonloppu piti hakea 15.00 laittanut mulle estot?! Miten toimia?

Vierailija
10.09.2021 |

Voinko soittaa poliisille? Itsellä illalla menoa ja jos en saa isää kiinni siihen mennessä joudun maksamaan naapurin teinin koko yöksi lapsenpiiaksi. Voinko laillisesti karhuta noi rahat takasin exältä kerran on hänen vahtivuoro?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin exän veljelle joka raivostui tilanteesta ja yrittää saada veljensä kiinni. Ehdotti että jos exä tulisi huomenna hakemaan pojan. Sanoin että tänään tänne ei ole ainekaan enää mitään asiaa eikä kyllä ole huomennakaan ilman TODELLA hyvää selitystä. En kyllä yhtään keksi mikä sellanen vois olla. Taidetaan pärjäillä ainekin tämä viikonloppu paremmin kun ei tule näyttämään naamaansa ollenkaan!

Ap

Vierailija
62/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama trolli lässyttää näitä provojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap sanoi menevänsä baariin...?

Entä jos ap pitäisi mennä töihin ja ex tekee oharit?

Silloinko se mies olisi huono isä jne...

"Minulla on menoa" ei viittaa töihin. Jos on töitä, ihmiset yleensä sanovat menevänsä töihin tai käyttävät ilmaisua "minulla on töitä/työvuoro". 

Työpaikan illanistujaiset. Pomon läksiäiset enkä kehtaa/halua perua näin viime tingassa varsinkaan kun hän on maksanut jo hotellihuoneet ja ruuat/juomat tilannut valmiiksi. Plus että on mukava ihminen niin haluan osallistua.

Ap

Vierailija
64/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin exän veljelle joka raivostui tilanteesta ja yrittää saada veljensä kiinni. Ehdotti että jos exä tulisi huomenna hakemaan pojan. Sanoin että tänään tänne ei ole ainekaan enää mitään asiaa eikä kyllä ole huomennakaan ilman TODELLA hyvää selitystä. En kyllä yhtään keksi mikä sellanen vois olla. Taidetaan pärjäillä ainekin tämä viikonloppu paremmin kun ei tule näyttämään naamaansa ollenkaan!

Ap

Ai se sinun "menosi" oli av:lla trollaaminen :D:D:D:D

Vierailija
65/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu ap:täkään kiinnostavan omien lastensa "vahtivuoro".

Parempi tässä tilanteessa lasten olla jossain laitoksessa tai sijoituksessa.[/quote]

Meno voi olla myös ilta/yövuoro sairaalassa, kaupassa yms

Vierailija
66/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on menoa" ei viittaa töihin. Jos on töitä, ihmiset yleensä sanovat menevänsä töihin tai käyttävät ilmaisua "minulla on töitä/työvuoro". 

Työpaikan illanistujaiset. Pomon läksiäiset enkä kehtaa/halua perua näin viime tingassa varsinkaan kun hän on maksanut jo hotellihuoneet ja ruuat/juomat tilannut valmiiksi. Plus että on mukava ihminen niin haluan osallistua.

Ap

Olisivat alkaneet jo. Eli ei nyt ihan mene putkeen tämä sinun satusi :D

Vierailija
67/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tunnu ap:täkään kiinnostavan omien lastensa "vahtivuoro".

Parempi tässä tilanteessa lasten olla jossain laitoksessa tai sijoituksessa.

Meno voi olla myös ilta/yövuoro sairaalassa, kaupassa yms

Kuka sanoo: "Mulla on menoa", jos on työvuoro tiedossa? Aivan, ei kukaan. 

Vierailija
68/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vastaa. Naapurin tyttö tulee pojan seuraksi yöksi. Täytyy maanantaina ottaa yhteys sosiaalivirastoon. Saa olla viiminen kerta kun teki tälläsen tempun!

Ap

Mitä se sosiaalivirasto tähän kuuluu. Jos sinä olet lapsesi lähivanhemmuuden ja isällä vaan tapaamisoikeus, hän saa ja voi milloin tahansa olla ottamatta lastaan luokseen eikä kukaan voi häntä siihen pakottaa.

Mikään sossu tai yksikään lastenvalvoja ei asiaan puutu muuta kuin kehottamalla isää olemaan lapsen kanssa sovittuina aikoina.

Yritä nyt vaan ottaa iisisti ja lähdet joku toinen kerta rimpsalle.

Vierailija
69/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa! Eli haluat pomon lakanoihin, joten "et kehtaa" perua. Sellainen läksiäislahja....

Vierailija
70/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööhm, ei taida rikoksen tunnusmerkit täyttyä.

Vierailija
71/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä on OIKEUS tavata, mutta ei VELVOLLISUUTTA.

Nämä ovat eri asioita.

Valitettavaa, varsinkin lapselle tuollainen (ohareita tekevä) isä!!!

Vierailija
72/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, voiko kuluja periä, mutta jos voi, pitää sinulla olla lapsenhoitajalta kuitti maksusta, eikä vain oma sana, että paljonko maksoi.

Ei kai se isä mitään laskua maksa kun ei ole laskua tehnytkään.

Ap teki ja ap maksaa.

Ei isän ole mikään pakko tavata lastaan. Oikeuksia on mutta ei velvollisuuksia.

Vierailija
73/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vastaa. Naapurin tyttö tulee pojan seuraksi yöksi. Täytyy maanantaina ottaa yhteys sosiaalivirastoon. Saa olla viiminen kerta kun teki tälläsen tempun!

Ap

Mitä se sosiaalivirasto tähän kuuluu. Jos sinä olet lapsesi lähivanhemmuuden ja isällä vaan tapaamisoikeus, hän saa ja voi milloin tahansa olla ottamatta lastaan luokseen eikä kukaan voi häntä siihen pakottaa.

Mikään sossu tai yksikään lastenvalvoja ei asiaan puutu muuta kuin kehottamalla isää olemaan lapsen kanssa sovittuina aikoina.

Yritä nyt vaan ottaa iisisti ja lähdet joku toinen kerta rimpsalle.

Ap:lla on oikeus ja velvollisuuskin olla suuttunut. Lapsi pettyi pahasti. Myös äideillä on oikeus suunnitella elämää lapsivapaisiin. Luottamus on ilmeisesti aikaisemmin ollut, ja suunnitelmia on voinut tehdä.

Itsekin eron jälkeen koin sen ettei isällä kiinnostanut. Siksipä emme ole missään tekemisissä. Mitään en ole pyytänyt tai vaatinut vuosiin. Isä näkee noita teini-ikäisiä noin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
74/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo? Isällä on oikeus vanhempana tavata lastaan, mutta ei mitään velvollisuutta tai pakkoa. Näin vain on.

Vierailija
75/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisivat alkaneet jo. Eli ei nyt ihan mene putkeen tämä sinun satusi :D

Mitä väliä sillä tässä tilanteessa on mikä meno äidillä oli sovittuna? Äidillä saa ja voi olla omakin elämä eikä siinä ole mitään väärää eikö paheksuttavaa. Päinvastoin. Isä tässä teki aika kakkamaisen tempun. Lapselle!

Vierailija
76/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas on pilkut pahemman kerran hukassa.

Vierailija
77/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa! Eli haluat pomon lakanoihin, joten "et kehtaa" perua. Sellainen läksiäislahja....

Sinä olet kyllä ihmiseksi varsinainen persereikä.

Vierailija
78/78 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

joo mut saa myös tippikksen vastalahjaksi plus naapurin 19v tyttö tulee sukuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä