Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja herpes, vai hiiva? Miehellä oireita! Apua!

20.10.2014 |

Hei!

Meillä ei kummallakaan ole koskaan oireillut herpes aikaisemmin. Nyt kuitenkin mies tuli ensin ihmettelemään minulle punoitusta ja kutinaa ja lievää arkuutta hepissä. Ensisijaisesti epäilin jotain hiivatulehdusta, sillä raskaana altistuu sille ja kaikille muillekkin infektioille. Hän kävi päivystyksessä näytillä ja antoivat paikalliseen bakteeritulehdukseen voidetta ja jos ei ohi mee niin varmuudeksi reseptin herpekseen. Noh, ohi meni. Pari viikkoa myöhemmin kuitenkin sain itse ensimmäistä kertaa elämässäni pari rakkulaa ja päivystyksessä sanoivat heti, että herpestä. Selkeät oireet, toisin ku miehellä. Molemmille kirjoitettiin reseptit siihen. Nyt kuitenkin kuurin puolessa välissä oireet palannu miehelle, punoitusta ja kutinaa. Itselläni ei taas ollenkaan sellaisia oireita. En siis ollenkaan löydä yhteisiä oireita meiltä. Tämä tilanne on raivostuttava, kun ei tiedetä mikä on ja mistä tullut? Kummallakaan ei ole tosiaan herpes koskaan oireillut, mutta on sanottu, että raskaana ei ole mikään ihme, vaikka oireet puhkeisi ensimmäistäkin kertaa. Miehen oireet ei vaikuta ollenkaan niin kipeiltä ja samanlaisilta kuin omat oireeni. Onko hänellä siis hiiva? Ja minulla herpes? Ei olla sekstailtu nyt ollenkaan vähään aikaan tän tilanteen takia, ennenkuin selviää. Canesten tuntuisi miehen oireita lievittvän, mutta käytti siis vain kerran ku oireet sitten hävis, mutta nyt taas palanneet, vaikkei seksiä olla harrastettu. Olen 31 viikkoa raskaana ja alkaa pinna pikkasen olee kireellä tän takia. Mies yrittäny päästä lääkäriin, mutta ei oo aikoja ku päivystyksessä ja sielläki menny jo tunteja ja lääkärit toistaitosia. Sanotaan vaan puhelimessa, että käytä canestenia ilman, että oireita vilkaistaan. Voiko hiiva olla mulla oireeton ja miehellä aiheuttaa oireita? Kaikki pettämiskommentit voi jättää sitten väliin... Virtsatietulehduksia ollut minulla 2 ja myös 2 kertaa bv. Alkaa huumori loppumaan! Kiitos, jos jollain tapaa valaiset asiaani. Ennen raskautta ei olla kumpikaan oireiltu mitenkään. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla