Kertokaahan onnistuneet menestystarinanne!!
Kommentit (3)
Hei!
Pitkästä aikaa eksyin vauva-lehden. Kerronpa oman menestystarinani.
Olen kolmen pojan kotiäiti (esikoinen 3-vuotta sekä kaksospojat 10kk). Olen aina ollut taipuvainen ylipainoon ja raskauksissa on painoa tullut 30 ja 35kg. Välillä onneksi sain pudotettua painoa jo n. 15kg.
Nykyinen projektini on viellä kesken, mutta olen jo aika lähellä tavoitettani. Pituutta minulla on 164 cm ja synnytyksen jälkeen painoa mahtavat 89kg (vauvojen kanssa oli 100kg). Ikää 28-vuotta.
Olin jo päättänyt, että heti, kun vaan kykenen niin kevyempää elämää kohti on suuntaus. Elokuun alusta sitten kevensin ruokavaliota ja Joulun jälkeen aloitin vesijuoksu harrastuksen. Toki olisi ollut hyvä aloittaa jo liikunta heti, mutta kolme lasta työllisti niin paljon, että ei ollut enää aikaa.
Nyt painoa on 64kg ja tavoite on 60kg eli nelisen kiloa jäljellä. Sen jälkeen alkaakin tasapainoilu, että kilot pysyy poissa. Tarkoituksena on vuosi seurata painon pysymistä viikottain. Samalla on iso työ saada venynyt mahanahka kiinteytymään, koska se on todella ruma (vatsanympärys viikkoa ennen kaksosten syntymää 127cm :-) )
Muuten vesijuoksu on kiinteyttänyt käsivarret ja reidet aika hyvin ja muutaman kerran olen myös salilla käynyt.
Sellainen minun tarinani on ja olen itse ollut tyytyväinen itseeni, koska olen kodin ja lastenhoidon sekä opiskelun (monimuoto) lisäksi saanut painon halliintaan.
Tsemppiä kaikille laihduttajille ja sitä aikoville!
Tosi mahtava että olet noinkin lähellä tavoitettasi! Upeaa!!!Itsellä on 15kg ylipainoa ja kova masennus välillä iskee kilojen kanssa taistellessa. Minulla kans se kuuluisa vauvarölly tuossa edessä, sen kun saisi pois ja reisiä kapeammaksi niin hyvä. Kyllä nyt on ollut aikomusta onnistua, eihän sitä tiedä jos ei aloita, että miten käy! hyvä tsemppi on päällä! Kiitos sinulle!
Itselläni ei (ainakaan vielä) valitetavasti menestystarinaa ole mutta oletkos käynyt lukemassa painonvartijoiden sivuilta. Siellä niitä on ainakin kymmenkunta!
Mä olen sieltä käynyt aina lukemassa kun " puuduttaa" tämä ikuinen laihduttaminen.