Millä ansioilla Sanni Grahn-Laasonen....
valittiin ministeriksi? Onko hänellä oikeesti joitain ansioita, vai eikö Kokoomuksesta yksinkertaisesti löytynyt tehtävään pätevämpää ihmistä?
Kommentit (50)
Vaikka en tosiaan häntä tai hänen puoluettakaan fanita, niin silti mielestäni häntä mollataan suotta. On siellä kehnompiakin ministereitä ja vieläpä miehiä. Nainen on naiselle susi. :(
T. #19
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:35"]
Muodollisia pätevyysvaatimuksia, kuten tutkintoja, ei perustuslaki edellytä.
[/quote]
Ei todellakaan. Muistammehan Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpelan kulttuuriministerinä. 'Nuff said.
Vienonen-Karpela-Saarela-Karpela on muuten nykyisin eläkeläinen. Tuota en tiennytkään. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tanja_Karpela
Karpela on saanut kansanedustaja- ja ministeriuransa jälkeen vuodesta 2011 lähtien sopeutumiseläkettä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:18"]
On mahtavaa, että joku kunnon oikeistolainen on vihdoin ympäristöministerinä, ehkäpä vihdoin saadaan lisää ydinvoimaa ja liito-oravat voi muuttaa Venäjälle.
[/quote]
Että sinä olet haukottavan tylsä. *hohhoijjaa*
Miksi alapeukutatte? On hän ainakin koulutukseltaan pätevämpi kuin moni muu samassa porukassa. Vaikka onkin kaunis ja näpsäkän näköinen, ei se sulje pois älyä. Ja monella fiksulla voi olla ulosanti koulimatonta. Siis itse olen täysin eri mieltä soidensuojeluohjelmasta, mutta en silti koe tarvetta mollata tuoretta ministeriä.
T. #19
Ks. lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Sanni_Grahn-Laasonen
"Grahn-Laasonen valmistui valtiotieteiden maisteriksi Helsingin yliopistosta vuonna 2011"
Joo olen minäkin käynyt musiikkiopisto ja konservatoriosysteemin korkeakoulutasoon asti. Siis kulttuuriministerainesta.
On se sanni lapsi tosin pyrkyri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Suhteilla, enkä ihmettelisi vaikka vastahakoisesti. Hän on palikka Stubbin joukkueessa, "nuoret, kauniit ja rohkeat"
Kaunis tyttö jonka olemus huutaa epävarmuutta ja jonka kauniit kasvot ovat kysymysmerkki, "mitä minä täällä teen?"
Palikka tosiaan. Sanni myös tottelee kiltisti kokoomuksen ja EK:n miehiä.
Muistaakseni wikipedian mukaan hän on valtiotieteen maisteri, joten on ainakin koulutetumpi kuin moni muu vanhempikin konkari politiikassa. Sinänsä itse olen hyvinkin eri mieltä soidensuojelusta hänen kanssaan. Ja onhan hänellä tavallaan hieman ujohko ulosantikin. Mutta vaikuttaa edenneen ihan yhtä asiallisesti kuin kuka tahansa muu tuolla. Tosin Stubbin tunteminen (ollut hänen lehdistöavustajanaan) ei liene sekään pahitteeksi.